Review + Interviu – Lenovo Legion Phone Duel – The Gaming Beast

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 28 October, 2020.

Gaming

Asa cum va povesteam pe pagina anterioara, Lenovo Legion Phone Duel dispune de o interfata dedicata jocurilor, denumita Legion Realm. Aceasta ruleaza in mod landscape si transforma telefonul intr-o consola portabila – aici avem acces la jocuri, dar si la cele mai importante setari, cum ar fi rata de refresh a ecranului, blocarea notificarilor (mesaje, convorbiri telefonice), volum, captura de ecran, s.a.m.d.

Evident, accentul este pus pe oferirea unei experiente optime in jocuri, drept urmare putem realiza screenshot-uri rapide in timp ce ne jucam, putem monitoriza calitatea conexiunii wireless, temperatura chipset-ului, frecventa la care ruleaza procesorul si solutia grafica integrata in acesta, framerate-ul si rata de refresh a ecranului. Tot aici putem activa modul Rampage, care impinge la maxim chipset-ul, pentru o performanta optima in jocuri.

Evident, aceste functii, intr-o forma sau alta, le-am intalnit pana acum si in cazul principalilor concurenti. Totusi, cei de la Lenovo imping conceptul de smartphone de gaming si mai departe, oferind doua functii extrem de interesante. Ma refer aici la Back Recording, respectiv Streaming Mode. In interfata Legion Realm, exista un meniu drop-down care poate fi accesat in orice moment, denumit Lenovo Assistant. Aici avem acces rapid la butonul Back Recording care ofera o functie foarte intereanta.

Astfel, daca in timp ce ne jucam si nu inregistram ceea ce se intampla pe ecran ne dorim sa salvam ultimele 15 secunde din joc sub forma de material video (HD sau FHD), tot ce trebuie sa facem este sa apasam butonul back recording iar respectivul clip va fi salvat automat in folderul Highlights.

Stream mode ne ofera ceva si mai interesant, punand cu adevarat in valoare camera frontala pozitionata pe laterala telefonului. Astfel, putem utiliza camera frontala in timp ce ne jucam, similar cu web-cam-ul de pe calculator in timpul jocurilor – putem salva clip-uri sau putem face streaming in acelasi mod. Nu in ultimul rand, exista si o functie integrata pentru inlaturarea fundalului, Lenovo Legion Phone Duel fiind singurul smartphone care ofera posibilitatea de a face streaming in timpul jocurilor utilizand camera frontala.

Totusi, chiar daca telefonul este echipat cu 4 microfoane, nu trebuie sa uitam ca avem de-a face cu cel mai puternic sistem de sunet montat pana acum pe un telefon. Asta inseamna ca daca alegem ca sursa sunetul emis de telefon si vocea noastra, vom fi acoperiti cu usurinta de sistemul de sunet al telefonului la volum maxim. Caz in care, fie reducem volumul, fie utilizam un headset wireless dedicat.