Review – GoPro MAX 360 – Fusion la puterea a doua

Scris de: , in categoria: Featured, Gadget, in 5 November, 2019.

Teste

Si acum… a venit momentul sa vedem efectiv de ce este capabila GoPro MAX. Am avut la dispozitie camera pentru o perioada limitata de timp, prin urmare am fost nevoit sa o testez in locatia in care ma aflam in acel moment. Asta inseamna ca nu am putut sa o testez intr-un mediu sportiv (bicicleta, snowboard), asa cum ar trebui testat un GoPro. Pentru asta, cu siguranta ma voi juca mai mult timp cu GoPro MAX in iarna, atat pentru a o testa in mediul ei natural, cat si pentru a vedea ce ofera GoPro Player pentru Windows (presupun ca va fi disponibil pana atunci).

Intre timp, am realizat o serie rapida de clip-uri scurte, in incercarea de a analiza calitatea imaginii si a sunetului, stabilizarea, stitching-ul si per total ce imagini putem obtine cu GoPro MAX. Primul clip, in care incerc sa trec prin revista majoritatea noutatilor aduse de GoPro MAX, este filmat in mod HERO, fara lentila de protectie atasata. Restul materialelor sunt filmate cu cele doua MAX Protective Lenses atasate pe camera.

Asa cum putem observa in materialul 360, cat si in cele 4 sample-uri 1920×1440 @ 60 fps, calitatea imaginii se incadreaza in general in asteptarile pe care le-am putea avea de la o camera GoPro de ultima generatie, cu o reproducere vie a culorilor, un nivel excelent de stabilizare si o negociere corecta a situatiilor grele (de exemplu soare in spatele subiectului).

Singurele aspecte care ma nemultumesc sunt nivelul slab al calitatii obtinute in modul Narrow, in esenta un zoom digital, reflexiile accidentale din lentila de protectie in momentul in care lumina cade direct spre camera, respectiv faptul ca in anumite momente compensarea zgomotului de fond produs de vant nu functioneaza chiar asa cum ar trebui.

Pe de alta parte, posibilitatea de a filma in modul HERO este un upgrade urias fata de Fusion, iar prezenta display-ului transforma in aceasta filmare in cea mai comoda experienta de filmare pe bat pe care am avut-o de la orice GoPro pe care l-am folosit vreodata. Similar, stabilizarea MAX SuperSmooth cred ca este cea mai performanta stabilizare pe care am intalnit-o vreodata la orice dispozitiv de filmare, indiferent daca discutam despre o camera dedicata, smartphone sau alt tip de device.

Chiar daca am urcat si am coborat dealuri, aproape in fuga in mod 360, cadrul pur si simplu nu se misca, de parca am fi avut la dispozitie un operator de steady-cam care ne-a urmarit tot timpul. Functia Horizon Lock este de asemenea o aditie absolut excelenta, de care utilizatorii de GoPro aveau nevoie de ani de zile, in special amatorii de sporturi extreme.