Review – Allview Soul X6 Xtreme

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 22 May, 2019.

Autonomie

Asa cum stiti, testam autonomia atat cu ajutorul testelor sintetice, cat si in practica. Primul scenariu testat este intotdeauna cel in care folosim device-ul in mod normal: ascultam muzica, ne uitam la videoclipuri pe Youtube, ne jucam, stam destul de mult pe net, utilizam aplicatiile de social media (G+, Facebook) si nu in ultimul rand folosim camera foto/video, toate acestea cu luminozitatea display-ului setata la 100%. Desi acest scenariu are un nivel de repetabilitate egal cu zero, el este totusi relevant pentru utilizatori, deoarece fiecare isi cumpara device-ul pentru a-l utiliza, nu pentru a rula teste sintetice de baterie.

Al doilea scenariu este cel in care folosim aplicatia LAB501 Battery Life pentru a testa autonomia in doua situatii cu un nivel foarte ridicat de repetabilitate, mai precis rularea unui film 720p, respectiv rularea unei secvente 3D integrate. Testele realizate cu ajutorul aplicatiei sunt efectuate fara SIM-uri, cu luminozitatea ecranului setata la maxim si conexiunea wireless activa. Aceste teste ne permit sa realizam o comparatie in acelasi sistem de referinta intre telefoane, insa nu sunt neaparat reprezentative pentru utilizarea zilnica.

Allview Soul X6 Xtreme obtine rezultate putin mai bune decat X5 Soul Pro la acest capitol, in special datorita utilizarii unui panou AMOLED. Practic, puteti sa urmariti serialul preferat pe toata durata unui zbor trans-atlantic, insa cel mai probabil telefonul va trebui incarcat in fiecare seara in regim de utilizare zilnica intensiva (4G, locatie, etc).