Review – Lenovo Legion Creator 7i, Lenovo IdeaPad Creator 5i & Lenovo Yoga Creator 7i

Scris de: , in categoria: Featured, Notebook, in 14 October, 2020.

Lenovo Creator Series

In urma cu mai bine de un an de zile, la sfarsitul lui Mai 2019, Nvidia lansau Nvidia Studio, un concept menit sa ofere producatorilor de software posibilitatea de a optimiza aplicatiile pentru ca acestea sa profite la maxim de pe urma placilor grafice Nvidia, cu ajutorul unui set de SDK-uri si API-uri, respectiv utilizatorilor posibilitatea de a achizitiona notebook-uri sau desktop-uri certificate Nvidia Studio, care sa ofere o putere de calcul sporita intr-o larga varietate de aplicatii, cu ajutorul driverilor Nvidia Studio.

De altfel, Nvidia anuntau primele notebook-uri Nvidia Studio in cadrul Computex 2019, precum si suportul pentru cele mai importante aplicatii de editare foto, video, grafica 3D, sau streaming. Astfel, printre aplicatiile care utilizeaza capabilitatile placilor grafice Nvidia se numara suita Adobe (Photoshop, Lightroom, Premiere, After Effects, Illustrator), produsele Autodesk (3DStudio Max, Arnold, Maya), Blender, Cinema 4D, DaVinci Resolve, Keyshot, Vegas Pro, V-Ray, Octane Render, X-Split sau OBS.

Evident, integratorii nu au stat cu mainile in san, majoritatea producatorilor importanti lansand serii dedicate de produse, pentru cei care au nevoie de o masina puternica si pentru activitati lucrative, nu doar pentru joaca. Atentie, nu discutam aici despre seriile din gama “profesional”, cum ar fi seria ThinkPad de la Lenovo. Acestea exista de ani buni si utilizeaza hardware dedicat (placi grafice Nvidia Quadro, de exemplu), insa nu sunt prima alegere a gamerilor. In schimb, pentru cei care vor sa puna la lucru placa video in timpul zilei, iar seara isi doresc sa se relaxeze in jocul preferat, cei de la Lenovo au lansat anul acesta seria de notebook-uri Creator.

Este vorba despre Lenovo Legion Creator 7i, o adevarata bestie atat in jocuri, cat si in aplicatii mari consumatoare de resurse, Lenovo IdeaPad Creator 5i, gandit pentru a oferi un bun raport calitate / pret, respectiv Lenovo Yoga Creator 7i, pentru cei care au nevoie de un dispozitiv ceva mai usor si mai subtire, pentru light gaming si editare foto, de exemplu.

Cele trei modele se remarca prin configuratiile solide, gandite pentru lucru intensiv, panourile de buna calitate utilizate pentru display si nu in ultimul rand prin culoarea Dark Moss, utilizata exclusiv de Lenovo pentru modelele din seria Creator.