Review – ASUS ROG Phone 3

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 17 August, 2020.

Gaming

Ca orice smartphone de gaming care se respecta, ASUS ROG Phone 3 beneficiaza de pe urma unei aplicatii / interfete speciale, denumite Armoury Crate, respectiv de pe urma unui meniu in-game dedicat, denumit Game Genie. In Armoury Crate gasim Game Library – zona in care avem acces rapid la jocurile instalate pe telefon si putem efectua setari personalizate pentru fiecare in parte, respectiv Console, de unde putem monitoriza si seta cele mai importante aspecte hardware si software, inclusiv cele trei nivele X-Mode.

Astfel, avem la dispozitie doua nivele X-Mode, Lvl1 si Lvl2, care ofera diferite moduri de performanta in functie de temperatura componentelor, respectiv un al treilea mod, Lvl3, care este accesibil doar in momentul in care conectam AeroActive Cooler 3, caz in care performanta componentelor este impinsa la maxim, accentul find pus pur si simplu pe obtinerea celei mai bune performante, indiferent de temperatura atinsa de componente.

Mai mult decat atat, pentru fiecare joc in parte avem acces chiar si la setari avansate, unde putem sa ne jucam cu frecventa procesorului sau a nucleului grafic, viteza de rotatie a ventilatorului montat pe AeroActive Cooler 3, s.a.m.d.

Game Genie este o interfata accesibila in jocuri, printr-un simplu swipe de la stanga spre dreapta, unde avem acces rapid la cele mai importante functii, cum ar fi blocarea notificarilor sau a apelurilor, schimbarea ratei de refresh, diferite setari rapide pentru air triggers. De asemenea, tot de aici putem monitoriza o serie intreaga de parametri, cum ar fi temperatura, frecventa chipset-ului, framerate, s.a.m.d.