lab501.ro

Review – Intel NUC Skull Canyon NUC6i7KYK

Scris de: , in categoria: Featured, Gadget, in 7 July, 2016.

Constructie si dotari

 
Skull Canyon masoara 211 mm in lungime, fiind cel mai lung NUC pe care l-am vazut pana acum. Cu toate acestea, latimea (116mm) si inaltimea (28mm) sunt mai mici decat in cazul NUC-urilor standard, Skull Canyon fiind un NUC longilin si suplu. Pe latura frontala gasim butonul “Power”, card reader-ul, doua porturi USB 3.0, o iesire audio si portul infrarosu. Pe latura din spate gasim conectorul alimentatorului, un conector combo jack/TOS Link, doi conectori USB 3.0, un conector mini Display Port, un conector USB 3.1 Type-C precum si un conector HDMI 2.0.

Memoriile si SSD-urile se monteaza pe latura inferioara a placii de baza, in timp ce procesorul este montat pe latura superioara. Acesta este racit cu ajutorul a doua heatpipe-uri de cupru care transporta caldura catre un radiator dispus in laterala PCB-ului, de unde caldura este disipata cu ajutorul unui ventilator de tip turbina. Practic, sistemul de racire este gandit pentru a trage aer rece din fata, evacuand aerul cald in spatele NUC-ului, fara ca fluxul de aer cald sa treaca peste PCB.

Skull Canyon este dotat cu doua header-e pe latura superioara, fiecare putand oferi doua porturi USB ( 2 x USB 2.0 & 2 x USB 3.0). Acestea pot fi utilizate cu ajutorul unui capac produs de companii third party, pentru a extinde numarul de conectori USB pe care NUC-ul ii ofera.

 
Prezentare-01

Prezentare-02

Prezentare-03

Prezentare-04

Prezentare-05

Prezentare-06

Prezentare-07

Prezentare-08

Comentarii

5 comentarii la: Review – Intel NUC Skull Canyon NUC6i7KYK

  1. N-au bah viziune, deloc.

    NUC-ul asta, cu un proc “chior” si un 1060 de la Nvidia, chiar si subtactat putin, sa tina TDP-ul jos, si cu un portofel de piele custom, facut inteligent, sa-l porti la curea, era solutia de Oculus Rift untethered.
    Contrabalansat pe curea de un LiPo 3S de 16Ah – chiar, un cantar n-ati avut sa puneti greutatea la specificatii – stai o ora in VR de nu-ti mai vine sa te-ntorci :)

  2. Monstru Post author a scris pe:

    Si daca totusi scapam de cabluri si avem VR prin WiFi nu ar fi mai vizionar? :)

  3. Lol, nu. De ce ai vrea sa renunti la calitatea imaginii si sa introduci niste lag !?
    Si daca vrea nefasta sa se VR si ea simultan cu tine !? Ati facut harcea-parcea spectrul.

  4. Luke a scris pe:

    Să știi, Para, că acel delay al versiunii wireless s-ar putea să fie mult mai mic decât te aștepți. Poate chiar insesizabil. (Dacă nu acum, măcar pe viitor)

  5. Wishful thinking e una, realitatea e alta.

    Am ani buni de munca in spate in telemunicatii (co-ul e omis on purpose). Nu te poti baza pe bandwidth in spectru partajat. Mai ales in ultimul an, in EU, unde ai Listen-Before-Talk legiferat, si orice device nou, pentru a putea fi comercializat, trebuie sa respecte legislatia. E OK pentru navigat internetul, dar nu e OK pentru activitati care cer sincronizare si real-time. Uita-te in istorie, eu stiu o singura placa video cu iesire wireless – parca un GTX 570 era – dar n-am vazut nici un studiu de cum umplea spectrul in 2.4 GHz. Avea 5 antene, si parca vad ca folosea simultan 5 canale din cele 12 disponibile in 802.11g. 13 daca esti in Japonia.

    Eu zic ca nu, n-ai cum sa te misti cu ochelari VR altfel decat pe cablu. Nu o sa poti sa faci o adunare BYOG (G=googles) in WiFi. Drept pentru care un NUC destept, fix ca ala de sus, dar cu niste video adecvat, prins la centura si contrabalansat c-un pack LiIo/LiPo e “the thing”. Iar WiFi e pentru comunicatia cu serverul. De-abia astept sa ma reapuc de CS in VR :D

Lasa-ne un comentariu: