lab501.ro

Review – Intel NUC Skull Canyon NUC6i7KYK

Scris de: , in categoria: Featured, Gadget, in 7 July, 2016.

Adobe Photoshop CC

 
Adobe

 

Adobe Photoshop nu poate lipsi din suita noastra de aplicatii real-life, fiind probabil cel mai folosit program de editare foto, atat in mediul profesionist, cat si de catre home-useri. Pentru a masura performanta procesoarelor testate astazi, am utilizat o fotografie in format TIFF, cu o rezolutie de 3720 x 3796, dimensiunea fisierului fiind de 40MB. Am aplicat filtrul Radial Blur, folosind setarile “Amount – 100%”, “Blur Method – Spin” si “Quality – Best”. Apoi, am aplicat filtrul Extrude, folosind setarile implicite. Pentru a elimina impactul unitatii de stocare folosite (chiar daca acesta este totusi un SSD), dupa aplicarea filtrului am folosit comenzile “Undo” si “Apply Last Filter” si am cronometrat durata necesara efectuarii operatiunii. Rezultatul din tabel este suma dintre timpul necesar aplicarii filtrului Blur si timpul necesar aplicarii filtrului Extrude.

Photoshop-ul depinde mai mult de frecventa, prin urmare procesoarele de desktop tactate la 4GHz obtin rezultate mai bune decat Skull Canyon, insa acesta se tine bine chiar si asa.

 

 

Comentarii

5 comentarii la: Review – Intel NUC Skull Canyon NUC6i7KYK

  1. N-au bah viziune, deloc.

    NUC-ul asta, cu un proc “chior” si un 1060 de la Nvidia, chiar si subtactat putin, sa tina TDP-ul jos, si cu un portofel de piele custom, facut inteligent, sa-l porti la curea, era solutia de Oculus Rift untethered.
    Contrabalansat pe curea de un LiPo 3S de 16Ah – chiar, un cantar n-ati avut sa puneti greutatea la specificatii – stai o ora in VR de nu-ti mai vine sa te-ntorci :)

  2. Monstru Post author a scris pe:

    Si daca totusi scapam de cabluri si avem VR prin WiFi nu ar fi mai vizionar? :)

  3. Lol, nu. De ce ai vrea sa renunti la calitatea imaginii si sa introduci niste lag !?
    Si daca vrea nefasta sa se VR si ea simultan cu tine !? Ati facut harcea-parcea spectrul.

  4. Luke a scris pe:

    Să știi, Para, că acel delay al versiunii wireless s-ar putea să fie mult mai mic decât te aștepți. Poate chiar insesizabil. (Dacă nu acum, măcar pe viitor)

  5. Wishful thinking e una, realitatea e alta.

    Am ani buni de munca in spate in telemunicatii (co-ul e omis on purpose). Nu te poti baza pe bandwidth in spectru partajat. Mai ales in ultimul an, in EU, unde ai Listen-Before-Talk legiferat, si orice device nou, pentru a putea fi comercializat, trebuie sa respecte legislatia. E OK pentru navigat internetul, dar nu e OK pentru activitati care cer sincronizare si real-time. Uita-te in istorie, eu stiu o singura placa video cu iesire wireless – parca un GTX 570 era – dar n-am vazut nici un studiu de cum umplea spectrul in 2.4 GHz. Avea 5 antene, si parca vad ca folosea simultan 5 canale din cele 12 disponibile in 802.11g. 13 daca esti in Japonia.

    Eu zic ca nu, n-ai cum sa te misti cu ochelari VR altfel decat pe cablu. Nu o sa poti sa faci o adunare BYOG (G=googles) in WiFi. Drept pentru care un NUC destept, fix ca ala de sus, dar cu niste video adecvat, prins la centura si contrabalansat c-un pack LiIo/LiPo e “the thing”. Iar WiFi e pentru comunicatia cu serverul. De-abia astept sa ma reapuc de CS in VR :D

Lasa-ne un comentariu: