Review – Lenovo Legion S7 15ACH6

Scris de: , in categoria: Featured, Notebook, in 2 November, 2021.

Lenovo Legion S7

Bogat an pentru notebook-uri, dragii monstrului, cu lansari, dupa lansari, indiferent daca discutam despre procesoare sau placi video, sau despre serii si modele noi de la cei mai importanti producatori. Cu alte cuvinte, am avut ce testa anul acesta, iar lucrurile sunt departe de a se termina aici.

Spun asta pentru ca oricat de harnici am incercat sa fim si oricat de harnici au fost producatorii care ne-au adus notebook-uri la teste, intotdeauna mai exista 1-2 modele pe care nu am apucat sa le testam. Cum este de altfel si cazul notebook-ului despre care vom discuta astazi.

Vedeti voi, anul acesta Lenovo au reusit o figura frumoasa, lansand seria Lenovo Legion 2021, care a reusit sa ne impresioneze. De la Legion 5 si Legion 5 Pro si pana la varful de gama Legion 7, de la procesoare AMD Cezanne si pana la monstruoasele Intel Tiger Lake H45, toate acompaniate de placi grafice Nvidia RTX 3000, am testat aproape intreaga serie Legion 2021 pana acum.

Si totusi, sunt modele care si-au facut aparitia mai tarziu pe masa noastra de teste, iar unul dintre aceste modele este Lenovo Legion S7, sau Lenovo Legion Slim 7. Desigur, ati auzit de Legion 5, Legion 5 Pro si Legion 7, dar nu am discutat prea mult despre Lenovo Legion S7 pana acum. Deci… despre ce este vorba?

Ei bine, Lenovo Legion S7 a fost gandit ca un notebook de gaming elegant, care ofera o portabilitate ridicata si poate fi conectat la nevoie la o solutie grafica externa, pentru a oferi performanta in gaming de care sunt capabili fratii sai mai mari. Conceptul s-a bucurat de succes, multi utilizatori preferand un notebook puternic, dar ceva mai subtire si mai usor. In plus, un procent considerabil din acesti utilizatori chiar nu au nevoie de o solutie grafica externa.

Astfel, Lenovo Legion S7 a reusit sa acopere un gol ramas intre ultraportabilele high-end si notebook-urile de gaming, atat din punct de vedere al combinatiei intre design, constructie si dotari, cat si din punct de vedere al raportului calitate / pret. Haideti sa vedem cum arata Lenovo Legion Slim 7 15ACH6 si mai ales de ce este capabil, tinand cont ca discutam despre un notebook puternic si elegant, comercializat pentru 6800 RON.