Review – Creative Sound BlasterX G5

Scris de: , in categoria: Gadget, Periferice, in 12 April, 2017.

Constructie

Creative Sound BlasterX G5 este o aparitie eleganta, “X”-ul de pe partea superioara si butonul de volum / mute avand culoarea rosie atunci cand este alimentat. Am apreciat faptul ca s-a renuntat la constructia “SF” abordata in trecut pentru Omni 5.1 si Recon3D USB, Creative Sound BlasterX G5 abordand o structura clasica de DAC extern cu dimensiunile 110 x 74 x 22 mm. Latura inferioara este cauciucata pentru o aderenta crescuta, in utilizare G5 nu a alunecat deloc indiferent daca suportul sau a fost biroul sau piciorul monitorului.

Pe partea frontala avem butonul rotativ de volum (iluminat rosu, intensitate care variaza in functie de volumul sonor) care actioneaza si ca Mute daca este apasat, o mufa TRRS pentru casti sau headset precum si o mufa TRS dedicata pentru microfon. In spate avem portul microUSB pentru conectarea la PC sau consola, un port USB pentru conectarea de stick / tastatura / mouse in cazul in care porturile USB ale sistemului gazda sunt limitate precum si doua mufe TRS + mini TOSLINK. Prima dintre ele este Line / Optical – Out in timp ce a doua este Line / Optical – In. Trebuie mentionat de la inceput faptul ca Line-Out nu functioneaza cand avem castile introduse si viceversa.

Pe latura dreapta avem doua butoane iluminate (Scout Mode si SBX) precum si un switch pentru reglajul nivelului de amplificare pentru casti: Low (32 ohm – 150 ohm) sau High (150 ohm – 600 ohm). Scout Mode poate fi activat sau dezactivat, acesta accetuand pasii inamicilor pentru descoperirea lor mai usoara. SBX poate activa unul din cele 3 preset-uri salvate in memorie (din fabrica avem FPS, Action and Adventure si Driving) sau oprirea tuturor efectelor daca il tinem apasat cateva secunde.