Review – 1MORE Stylish True Wireless E1026BT-I

Scris de: , in categoria: Featured, Periferice, in 15 May, 2019.

Ca de fiecare data, am testat castile ascultand melodii in format FLAC, MP3 128 Kbps si pe YouTube. Am ascultat Pink Floyd – Wish you were here, Rammstein – Ich tu dir weh, Parazitii – Probleme de mandibula, Prodigy – Molotov Bitch, Dimmu Borgir – Mourning Palace si Johann Strauss – Wiener Waltz. Apoi am ascultat o serie de sample-uri – sunete cu frecvente de la 10 Hz la 22KHz, sweep-uri pe intreaga plaja de frecventa, teste de spatialitate, s.a.m.d. Am folosit pentru teste trei telefoane, mai precis Allview X2 Xtreme, Huawei Mate 9 si Samsung Galaxy Note 9.

Si trebuie sa recunosc, pentru un utilizator de Airpods, primele 5 minute cu 1MORE Stylish True Wireless sunt cat se poate de ciudate, pentru ca forma si modul in care acestea se fixeaza in ureche sunt complet diferite. Totusi, se pare ca producatorul a studiat indelung acest aspect, deoarece dupa primele 5 minute aproape ca uiti ca le ai in urechi. Avantajul de a folosi piese din cauciuc, de diverse dimensiuni, pentru fixarea in ureche este evident, acestea mulandu-se perfect in functie de anatomia fiecaruia.

Odata ce ne-am obisnuit cu castile, acestea reusesc sa impresioneze prin calitate, atat la capitolul auditie muzicala, cat si la capitolul convorbiri. Muzica este redata corect, echilibrul intre frecvente fiind optim si soundstage-ul surprinzator de larg pentru un dispozitiv de dimensiuni reduse. Fata de Airpods insa, atat volumul maxim cat si prezenta frecventelor joase sunt ceva mai reduse, 1MORE Stylish True Wireless fiind calibrate pentru cei care isi doresc mai multa fidelitate si mai putin bum-bum, cu alte cuvinte ceva mai pe placul audiofililor.

La capitolul convorbiri lucrurile stau la fel de bine, vocea interlocutorului fiind redata clar si puternic, microfoanele cu tehnologie ENC asigurandu-se ca acelasi lucru este valabil si pentru modul in care ne aude interlocutorul nostru, indiferent de mediul in care ne aflam.

Per total, as spune ca 1MORE Stylish True Wireless este un headset care pune accentul pe fidelitate si pe comoditate in utilizare. Astfel, utilizatorul poate personaliza dimensiunea headset-ului dupa bunul plac, avand la dispozitie 4 marimi din care poate alege, conexiunea cu telefonul se realizeaza instantaneu in momentul in care scoatem castile din carcasa, evident, dupa ce imperechem headset-ul cu telefonul, iar autonomia este suficienta chiar si pentru cei mai pretentiosi dintre noi. Nu in ultimul rand, raportul calitate / pret este excelent, 1MORE Stylish True Wireless fiind comercializate pentru un pret de doua ori mai mic decat standardul in domeniu, Apple Airpods.