Samsung Galaxy S24 Series – Part II – Samsung Galaxy S24 Ultra – Review

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 8 April, 2024.

Constructie si dotari

Samsung Galaxy S21 Ultra a avut un design atat de reusit, incat acesta a fost pastrat in mare parte atat pe S22 Ultra, cat si pe S23 Ultra, cu mici imbunatatiri, cum ar fi alinierea modulelor camerelor, respectiv utilizarea unei curburi foarte fine a ecranului, care ne lasa senzatia de display plat. Samsung Galaxy S24 Ultra pastreaza in linii mari aceleasi linii de design, insa renunta la ecranul curbat si inlocuieste aluminiul cu titanul pentru cadru.

Astfel, Samsung Galaxy S24 Ultra este construit dintr-o structura de tip sandwich, bazata pe un sasiu din aluminiu, un cadru din titan si doua foi de sticla Corning Gorilla Armor, dispuse pe fata, respectiv pe spatele telefonului. Atat fata, cat si spatele telefonului, sunt acum plate, la fel ca si latura inferioara si latura superioara, singurele suprafete curbate fiind cele doua laterale (stanga/dreapta).

Desi nu discutam despre un telefon foarte diferit ca aspect (si pana la urma nici din punct de vedere al constructiei), trebuie sa mentionez faptul ca finisajul de pe lateralele lui S24 Ultra este impresionant, acesta oferind pur si simplu o senzatie de aderenta ridicata fata de modelele anterioare. Desigur, in general tot in husa vom folosi telefonul, insa discutam despre un detaliu chiar interesant, din punctul meu de vedere.

Asa cum ne-am obisnuit, discutam despre un model certificat IP68, care utilizeaza o racire de tip vapour-chamber dimensionata corespunzator, pentru a face fata chipset-ului Qualcomm fabricat in litografie pe 4nm. Samsung Galaxy S24 Ultra este disponibil in 6 versiuni de culoare, mai precis Titanium Black, Gray, Yellow, Violet, Blue, Green si Orange, versiunea primita de noi la teste fiind Titanium Grey.