Review – Samsung Galaxy Note 9 SM-N96OF/DS

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 21 September, 2018.

Autonomie

Asa cum stiti, testam autonomia atat cu ajutorul testelor sintetice, cat si in practica. Primul scenariu testat este intotdeauna cel in care folosim device-ul in mod normal: ascultam muzica, ne uitam la videoclipuri pe Youtube, ne jucam, stam destul de mult pe net, utilizam aplicatiile de social media (G+, Facebook) si nu in ultimul rand folosim camera foto/video, toate acestea cu luminozitatea display-ului setata la 100%. Desi acest scenariu are un nivel de repetabilitate egal cu zero, el este totusi relevant pentru utilizatori, deoarece fiecare isi cumpara device-ul pentru a-l utiliza, nu pentru a rula teste sintetice de baterie.

Al doilea scenariu este cel in care folosim aplicatia LAB501 Battery Life pentru a testa autonomia in doua situatii cu un nivel foarte ridicat de repetabilitate, mai precis rularea unui film 720p, respectiv rularea unui joc.

Samsung Galaxy Note 9 este dotat cu un display Super AMOLED, un acumulator cu o capacitate de 4000 mAh si un chipset de ultima generatie, prin urmare este firesc sa fim asaltati zilnic de reclamele afisate la televizor in care producatorul se lauda cu o autonomie de invidiat. Acest lucru nu este departe de adevar, Samsung Galaxy Note 9 putand oferi peste 8 ore de gaming non-stop, respectiv aproape 15 ore de continut multimedia, cu luminozitatea setata la maxim.

In conditiile in care majoritatea dintre noi folosesc setarea auto, aceste cifre sunt cu siguranta si mai impresionante, Samsung Galaxy Note 9 fiind smartphone-ul high-end care poate fi incarcat linistit odata la doua zile. Sau… puteti utiliza o solutie wireless charging pe birou, pe care lasati telefonul in mod implicit. Oricum, bateria nu este o grija in cazul lui Note 9.