HTC One V Review

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 23 May, 2012.

Mezinul gamei HTC One, lansat in acelasi timp cu celelalte smartphone-uri din gama la sfarsitul lunii februarie 2012, nu a primit o atentie atat de mare precum fratii sai mai mari, lucru oarecum de inteles dat fiind ca este in acelasi timp cel mai slab, din punct de vedere hardware, smartphone din gama One si totodata datorita faptului ca nu aduce nimic nou din niciun punct de vedere. Asta nu inseamna ca este neinteresant, dimpotriva, pretul foarte bun, configuratia hardware decenta si sistemul de operare nou sunt cateva elemente foarte importante in achizitia unui smartphone mai ales de catre cei interesati mai putin de high-end-uri ci de solutii cu un raport pret / performanta bun.

Ca si pozitionare, HTC One V este solutia “de buget” a gamei One, insa, nu este un telefon entry-level. Precursorul acestuia este HTC Desire S aparut in martie 2011, cu care imparte de altfel si platforma hardware, dar despre asta vom discuta in capitolul dedicat specificatiilor, iar din punct de vedere al design-ului, precursorul moral al lui One V este HTC Legend (aparut in martie 2010).

Diferenta dintre cele trei modele ale gamei HTC One este data in principal de platforma folosita dar si de dimensiunea si calitatea ecranului:

One X – quad-core 1.5GHz, display 4.7″ Super IPS LCD2, 1GB RAM, stocare 32GB.

One S – dual-core 1.5GHz, display 4.3″ Super AMOLED, 1GB RAM, stocare 16GB.

One V – single-core 1GHz, display 3.7″, 512MB RAM, stocare 4GB.

In continuare vom testa HTC One V, vom vorbi despre specificatiile acestuia, design-ul sau, vom vedea care este calitatea ecranului si vom trece prin testele standard de performanta. In concluzie vom vedea daca acest mic Frankenstein al celor de la HTC poate fi o solutie viabila si mai ales pentru ce tipologii de utilizatori.