Review – Acer Predator Triton 500 – Nvidia GeForce RTX goes mobile

Scris de: , in categoria: Featured, Notebook, in 29 January, 2019.

Acer Predator Triton 500

Chiar daca prima luna din an vine imediat dupa perioada cumparaturilor, existenta unor evenimente de profil, cum ar fi CES, are ca efect o abundenta de lansari in aceasta perioada, iar despre unele dintre ele v-am povestit deja. Ei bine, unul dintre anunturile de la CES era legat de lansarea seriei Nvidia GeForce RTX pe laptop-uri, iar astazi este ziua pentru care acest eveniment a fost programat, drept urmare vom vedea cum arata un laptop echipat cu o placa grafica Nvidia GeForce RTX 2080 si ce performante are acesta.

Din punctul meu de vedere, aceasta lansare reprezinta o gura de aer proaspat, dupa ce am testat nenumarate modele de notebook-uri echipate cu placi grafice din generatia anterioara. Poate si pentru ca, spre deosebire de segmentul desktop, unde preturile practicate in magazine nu prea au legatura cu preturile anuntate – vezi cazul lui RTX 2060, comercializat pentru orice alt pret, mai putin 1699 RON – in cazul notebook-urilor high-end pretul nu este la fel de important, deoarece discutam din start despre produse care vor costa peste 2-3000 de Euro.

Aici ne intereseaza mai mult dotarile, performanta si calitatea constructiei, pretul fiind un considerent important pentru cei care cauta un notebook entry-level / mainstream. In zona high-end discutam despre maximul de performanta posibil pentru un dispozitiv portabil, prin urmare si preturile vor fi pe masura, indiferent daca discutam despre un notebook echipat cu o solutie Pascal sau despre noile modele, echipate cu solutii Turing.

Primul producator care a ajuns pe masa noastra de teste a fost Acer, cu modelul Acer Predator Triton 500, un notebook high-end usor si subtire, dar echipat cu cele mai noi tehnologii. Acesta masoara doar 17.9mm grosime, dar este echipat cu un procesor cu 6 nuclee si 12 fire de executie, mai precis Intel Core i7 8750H, precum si cu o placa grafica Nvidia GeForce RTX 2080 Max-Q, ceea ce il transforma intr-o adevarata statie mobila de gaming high-end.