Review – GoPro HERO12 Black

Scris de: , in categoria: Featured, Gadget, in 12 March, 2024.

Video

Paradoxal, dar capitolul calitate a imaginii este poate cel mai simplu de abordat din intreg review-ul. Pentru ca daca exista un aspect unde GoPro au excelat intotdeuna, mai ales de la HERO6 Black incoace, acesta ar fi calitatea imaginii si performanta stabilizarii. Practic, atata timp cat nu filmam noaptea vom avea la dispozitie unele dintre cele mai reusite imagini pe care putem sa le surprindem cu un action cam, iar stabilizarea este pur si simplu la alt nivel.

Desigur, pe langa HyperSmooth 6, GoPro HERO12 Black beneficiaza si de pe urma functiei AutoBoost, care ajusteaza nivelul de stabilizare in functie de actiunea pe care o intreprindem. De exemplu, daca mergem pur si simplu pe jos interventia mecanismului de stabilizare va fi mai redusa, iar daca alergam sau coboram pe partie, nivelul va creste automat.

De asemenea, functia Horizon Lock este prezenta in continuare, acum putem filma HDR, iar senzorul de mari dimensiuni ne permite sa filmam un material master (de exemplu full screen), iar apoi sa il incadram cum ne dorim (vertical sau wide), in functie de mediul in care vom utiliza filmul.

Nu in ultimul rand, putem capta material 5.3K, putem filma material 4K cu 120 de cadre pe secunda, sau 2.7K cu 240 de cadre pe secunda, iar encodarea GP-Log cu LUT sau functia TimeCode Sync ofera posibilitati avansate profesionistilor, acestia putand etalona materialul video in detaliu, respectiv sincroniza cu usurinta materialul filmat cu mai multe camere, ceea ce usureaza semnificativ procesul de editare.

Desigur, mult timp filmarea de noapte a reprezentat un punct nevralgic pentru GoPro si poate si in cazul de fata exista solutii mai bune pentru a filma in conditii dificile de iluminare. Chiar si asa insa, GoPro HERO12 Black obtine imagini de o calitate rezonabila chiar si pe timp de noapte, in miscare, chiar daca nu acesta este scopul ei principal.