Review – Tronsmart Encore Spunky Buds

Scris de: , in categoria: Periferice, in 16 July, 2019.

Ca de fiecare data, am testat castile ascultand melodii in format FLAC, MP3 128 Kbps si pe YouTube. Am ascultat Pink Floyd – Wish you were here, Rammstein – Ich tu dir weh, Parazitii – Probleme de mandibula, Prodigy – Molotov Bitch, Dimmu Borgir – Mourning Palace si Johann Strauss – Wiener Waltz. Apoi am ascultat o serie de sample-uri – sunete cu frecvente de la 10 Hz la 22KHz, sweep-uri pe intreaga plaja de frecventa, teste de spatialitate, s.a.m.d. Am folosit pentru teste trei telefoane, mai precis Allview X2 Xtreme, Huawei Mate 9 si Samsung Galaxy Note 9.

Tronsmart Encore Spunky Buds sunt usor de configurat – pur si simplu scoateti ambele casti din cutie in acelasi timp si cautati “Tronsmart Encore Spunky Buds” pe telefon, cu conexiunea Bluetooth deschisa. Sincronizarea se realizeaza rapid si este semnalizata auditiv (paired) de o voce feminina. Apoi le puteti utiliza si controla cu ajutorul unei simple atingeri, similar cu modul in care folositi AirPods-urile. Mai mult decat atat, sistemul de operare Android le recunoaste rapid si ne indica si nivelul de incarcare.

Din punct de vedere al auditiei muzicale, singurul lucru pe care il pot reprosa este nivelul maxim putin prea conservator dupa gusturile mele. Stiu, auditia la volum foarte ridicat pentru perioade indelungate de timp nu este recomandata, insa eu personal m-am obisnuit sa aud castile tare, de mai bine de 20 de ani, deci nu ma pot dezvata prea usor de acest narav. Din acest punct de vedere, Tronsmart Encore Spunky Buds sunt indicate chiar si pentru cei mici, deoarece nu exista riscul deteriorarii auzului.

Chiar daca avem de-a face cu un produs de ~149 RON, Tronsmart Encore Spunky Buds ofera o fidelitate destul de ridicata, frecventele fiind corect echilibrate. Compromisul facut pentru obtinerea unui pret cat mai scazut este autonomia, Tronsmart Encore Spunky Buds putand reda aproximativ 3 ore de material muzical, semnificativ mai putin decat modelele 1MORE sau Apple.

Punand insa in balanta pretul, calitatea audio si experienta in utilizare, putem spune ca Tronsmart Encore Spunky Buds ofera un bun raport calitate / pret, fiind indicate pentru cei care isi doresc o pereche de casti wireless de buna calitate, dar care nu dispun de un budget prea generos.