HyperX Cloud Revolver – Prezentare

Scris de: , in categoria: Featured, Gadget, Periferice, in 30 March, 2016.

HyperX Cloud Revolver

Arsenalul gamerului modern s-a imbogatit considerabil in ultimii 15 ani, daca ne gandim ca aceasta este perioada in care au luat nastere concepte precum mouse de gaming, tastatura pentru gaming, mousepad pentru gaming si, bineinteles, casti/headset-uri pentru gaming. In vremurile de demult, aveam nevoie de casti daca nu aveam la dispozitie o pereche de boxe sau doream sa nu ii deranjam pe cei din jurul nostru… Apoi… au aparut jocurile multi-player online… si lucrurile s-au schimbat, microfonul devenind o necesitate pentru comunicarea intre membrii echipei. Daca in cazul unei partide in retea ne descurcam strigand unul la celalalt (sau poate era mai frumos asa), lucrurile nu stau chiar la fel de simplu daca membrii echipei sunt de partea cealalta a unui server, la zeci, sute sau mii de kilometri distanta. Sau daca se disputa o competitie fata in fata.

Evident, aparitia metodelor de comunicare la distanta a avut impactul ei, dar noi discutam aici despre casti de gaming. Iar eu…sincer sa fiu, intotdeuna am preferat boxele…imi place sa aud ce se intampla in jurul meu, chiar daca ma joc sau ascult muzica, plus ca senzatia pe care castile mari o produc, indiferent daca acestea sunt supra aurale sau circumaurale, nu este pe placul meu. Poate sunt sechele de pe vremea primelor walkman-uri dotate cu casti mediocre, invelite in burete, poate primele casti mai de doamne ajuta pe care le-am ascultat au fost clasicele “doape” de la Panasonic / Sony / Philips / etc, cert este ca pe strada sau in avion / tren / etc ascult muzica folosind o pereche de astfel de doape.

Am avut insa nevoie de primul headset mai serios cu multi ani in urma, cand eram putin mai “prins” de CS 1.5 / 1.6 si jucam meciuri “de clan”. Asa ca am achizitionat primul set mai mare si mai suparat pe care l-am gasit la un pret modic ( a se citi 400000 de lei vechi – 40 RON), adica un vajnic model A4Tech gri, mare si tare tantos. Nu l-am utilizat prea mult, deoarece perioada pasiunii pentru Counter Strike a trecut pana la urma, iar pentru orice altceva am preferat sa utilizez in continuare boxe. Intre timp, cred ca am si pierdut castile respective.

Dar timpul a trecut, lucrurile s-au schimbat si uite asa am ajuns sa am nevoie nevoie de un headset de calitate, pentru un meci online alaturi de prieteni in jocul preferat sau pentru o conferinta pe Skype. Desigur, asta este povestea mea. Unii dintre voi sunt gameri seriosi si petrec 5-6 ore pe zi in joc, cu castile pe urechi, altii petrec 4-5 ore pe zi in sedinte, altii prezinta in cadrul unor webinare… s.a.m.d. Ei bine, astazi se lanseaza noul varf de gama al seriei HyperX Cloud, iar cei de la Kingston au facut un efort si ne-au pus la dispozitie modelul negru cu suficient timp inainte de NDA incat sa ne putem forma o parere. Drept urmare…