Nokia X DualSIM Review

Scris de: , in categoria: Smartphone, in 9 April, 2014.

Nokia X DualSIM

Smartphone-urile Nokia au exercitat intotdeauna un nivel ridicat de atractie pentru public, in principal datorita calitatii constructiei, designului si performantelor camerei foto. In zilele noastre sistemul de operare este la fel de important insa Windows Phone nu a reusit inca sa se impuna pe piata, deoarece nu a reusit sa se faca dorit de utilizatori. Chiar daca anul trecut am vazut o crestere constanta a cotei de piata, Microsoft mai are nevoie de cativa ani buni pana sa reuseasca sa prinda din urma ecosistemul creat de Apple sau diversitatea de aplicatii existenta pe Android.

Gama de produse Nokia X, a carei dezvoltare incepuse cu mult inainte de achizitia Microsoft, este gandita ca o platforma care sa familiarizeze utilizatorii cu serviciile Windows si sa faca trecerea spre smartphone-urile Lumia. Practic, Nokia X intra in concurenta directa cu smartphone-urile Android cu preturi de pana in 500 de lei.

Desigur, despre Nokia X v-am povestit inca din momentul lansarii, la MWC, iar colegul meu Tudor a realizat chiar si un interviu in care s-a discutat pe larg despre Nokia X. Iata insa ca dupa lansarea oficiala din tara noastra (care a avut loc ieri, 8 Aprilie) a venit momentul sa testam efectiv device-ul.

Iar intrebarile la care trebuie sa raspund in urma acestui articol sunt destul de complexe. Ce ar determina un utilizator de Android sa cumpere un Nokia X? De ce ar cumpara cineva un Nokia X in detrimentul unui smartphone Android la acelasi pret? Care va fi pasul firesc pentru un utilizator de Nokia X, un smartphone cu Windows Phone sau unul cu Android? Haideti sa sa vedem mai intai cum se comporta Nokia X in testele noastre.

nokia-x-6