HTC 8X review – Noul Windows Phone

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 3 December, 2012.

Ecran – test practic

In comparatie cu majoritatea display-urilor disponibile pe smartphone-uri, cel din dotarea telefonului HTC arata foarte bine. Densitatea pixelilor este foarte ridicata si asta face ca textul si elementele grafice de mici dimensiuni sa fie extrem de clare. Pe langa acest aspect, eu am fost mereu fan al reproducerii culorilor pe un IPS de calitate decat pe mult-prea-stridentele AMOLED-uri, iar HTC 8X se descurca admirabil in acest sens si mi-a fost greu sa ma uit din nou la AMOLED-ul de pe Lumia 800. Cea mai mare problema a display-ului de pe 8X este, culmea, interfata sistemului de operare! Cu spatii mari intre elementele grafice, background-ul negru ocupa o mare portiune din ecran si nu poti sa nu fii dezamagit de orice display care nu este AMOLED. Nivelul de negru este destul de bun pentru un display LCD, dar nu intr-atat de mult incat sa nu poti deosebi fundalul negru de marginile ecranului.

Privind ceva mai practic, ecranul nu va incurca pe nimeni si va putea fi folosit in cele mai diverse conditii. Mai jos puteti vedea cum arata ecranul cu luminozitatea setata la cele trei setari disponibile in Windows Phone – “Low”, “Medium” si “High” – precum si in modul “Auto” in bataia luminii. Asa cum se poate vedea si in poze, nu exista niciun fel de problema in a utiliza telefonul afara, in lumina puternica, datorita nivelului ridicat al luminozitatii de care a dat dovada display-ul lui 8X.