HTC 8X review – Noul Windows Phone

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 3 December, 2012.

Asa cum stiti, testam autonomia atat cu ajutorul testelor sintetice, cat si in practica. Primul scenariu testat este intotdeuna cel in care folosim telefonul in mod normal: efectuam apeluri, ascultam muzica, ne uitam la videoclipuri pe Youtube, ne jucam, stam destul de mult pe net, utilizam aplicatiile de social media (G+, Facebook) si nu in ultimul rand folosim camera foto/video. Desi acest scenariu are un nivel de repetabilitate egal cu zero este totusi relevant pentru un utilizator de smartphone, deoarece fiecare isi cumpara telefonul pentru a il utiliza, nu pentru a rula teste sintetice de baterie.

Al doilea scenariu il reprezinta redarea continua a unui fisier video pana cand telefonul se stinge, cu luminozitatea display-ului setata la maximul disponibil si cu conexiunea Wi-Fi activa. Aici HTC 8X nu se descurca prea bine, rezistand putin sub 5 ore. Lucrurile stau si mai rau in cazul gaming-ului unde este solicitat si GPU-ul. Din acest motiv o sesiune se poate termina in circa 3 ore. Cu siguranta un factor important este si capacitatea relativ scazuta a bateriei integrate (si care nu poate fi schimbata pentru altceva mai mare), de numai 1800mAh pentru un device high-end. Sunt sigur ca cei de la HTC se pot descurca mai bine la acest capitol, desi imbunatatiri pot aparea si in urma eventualelor update-uri software.