Review – Lenovo ThinkPad X1 Extreme

Scris de: , in categoria: Featured, Notebook, in 9 October, 2018.

Lenovo ThinkPad X1 Extreme

Vara aceasta a fost incarcata atat de lansari, cat si de evenimente de profil de mare anvergura, in cadrul carora majoritatea producatorilor au anuntat noi modele care vor ajunge pe piata in aceasta toamna. Daca la Computex si Gamescom am fost prezenti la fata locului, IFA Berlin este unul dintre acele evenimente pe care in general nu le vizitam, deoarece au mai putina legatura cu hardware-ul. Bine… nici Gamescom-ul nu l-am fi vizitat in mod normal daca nu se lansau niscaiva placi video pe acolo, dar asta este o alta poveste.

Cert este ca la IFA cei de la Lenovo au anuntat produse noi, iar unul dintre cele mai interesante este Lenovo ThinkPad X1 Extreme. Desigur, nu cred ca mai trebuie sa va explic ce inseamna seria ThinkPad si ce loc au modelele din gama X1 in cadrul acestei serii, in fond ati putut citi nu cu mult timp in urma un review pentru Lenovo ThinkPad X1 Carbon. Insa daca acesta era dotat cu un procesor cu 4 nuclee din gama U si o solutie grafica integrata, in cazul lui Lenovo ThinkPad X1 Extreme lucrurile stau complet diferit, fiind vorba despre un notebook de business echipat cu un procesor hexacore din gama H si o solutie grafica Nvidia GeForce GTX 1050Ti.

Este adevarat, au mai existat diverse modele de notebook-uri de business cu placi grafice dedicate de-a lungul timpului, insa de aceasta data discutam despre arhetipul suprem al notebook-urilor de business, mai precis ThinkPad X1, motiv pentru care primul exemplar al acestui notebook din Romania a ajuns imediat pe masa noastra de teste.

Pentru ca putem privi un astfel de notebook din orice punct de vedere, de la o nisa a nisei si pana la un competitor pentru MacBook Pro (desi nu vad de ce ne-am raporta la o gama de produse inferioare, in cazul careia deciziile neinspirate de design si alegere a componentelor au avut ca efect modele in cazul carora procesorul sta in throttle non-stop), insa un lucru este sigur – discutam despre produse in cazul carora pretul nu este o problema, prin urmare nu ar trebui sa intalnim nici un fel de compromisuri.