Review – TP-Link Archer C5 V4

Scris de: , in categoria: Retelistica, in 29 May, 2018.

TP-Link Archer C5 V4

Putem spune multe lucruri despre Romania, dar un aspect de care nu ne-am putut plange niciodata este viteza conexiunilor de internet pe care le ofera majoritatea operatorilor prezenti in tara noastra. Astfel, conexiunea Gigabit a devenit de mult o banalitate in randul utilizatorilor casnici din Romania, iar pentru a utiliza o astfel de conexiune la adevarata ei valoare avem nevoie de un router pe masura.

Desigur, am prezentat pe NEXT mai multe modele de routere performante in ultimii ani, insa majoritatea faceau parte din categoria de pret de peste 300 RON. Cum tehnologia a avanasat destul de mult in ultima perioada, astazi ne-am gandit sa va prezentam un router Gigabit lansat recent in tara noastra, disponibil in majoritatea magazinelor pentru 239 RON.

Ma refer, desigur, la TP-Link Archer C5 V4, un router Gigabit accesibil lansat in cadrul East European ComiCon. Cei care au cautat un router din aceasta categorie de pret in ultimii 4 ani este posibil sa fie putin mirati de ultima mea afirmatie, TP-Link Archer C5 fiind lansat in 2014. Ceea ce nu stiati probabil este faptul ca exista mai multe versiuni ale acestui model, mai precis V1, V2 si V4, diferenta intre ele fiind data de platforma hardware utilizata.

In momentul de fata am gasit in Romania toate versiunile, in functie de magazin, prin urmare, daca vreti sa achizitionati versiunea V4, lansata anul acesta, asigurati-va ca magazinul de unde intentionati sa achizitionati routerul are in stoc aceasta versiune. Noi am vazut-o pana acum in stocul celor mai mari e-taileri, deci asta nu ar trebui sa fie o problema.