Review – Corsair HS60 HAPTIC

Scris de: , in categoria: Periferice, in 24 December, 2020.

Constructie si dotari

Castile Corsair HS60 HAPTIC au o structura solida, iar sistemul de reglare al cupelor este metalic, ajustarea acestora facandu-se intuitiv si fara efort. Cupele au o structura inchisa, acestea fiind echipate cu difuzoare de 50mm cu magnet din neodimiu. Desi exteriorul cupelor este construit din piele ecologica, acestea sunt extrem de confortabile in utilizarea zilnica, urmarind intocmai conturul capului prin folosirea spumei cu memorie in interior. Acest produs se adreseaza in special utilizatorilor cu o dimensiune peste medie a capului, cupele fiind dimensionate in acest fel.

Pe casca din stanga avem 2 butoane amplasate in partea din spate: Mute microfon si un buton rotativ ce ajusteaza volumul. Desi exista posibilitatea de a atinge involuntar volumul atunci cand modificam pozitia castilor sau vrem sa le scoatem (pana ne obisnuim), amplasamentul butoanelor in aceasta zona tine de ergonomie. Microfonul se conecteaza la casti printr-un port frontal, aflat tot pe casca din stanga.

Intensitatea vibratiilor “haptice” se ajusteaza manual printr-un buton rotativ asemeni volumului si il gasim pe partea din spate a castii din partea dreapta. Design-ul “army” al castilor ajuta la integrarea zonelor de control in peisaj, in final obtinandu-se un produs complet. Castile ce conecteaza printr-un port USB iar la acest nivel de pret prezenta unui cablu matisat era de asteptat. Lungimea acestuia este standard, 1.8m – se considera a fi suficient pentru a avea libertate de miscare.

iCue este software-ul proprietar al celor de la Corsair, insa in cazul castilor HS60 HAPTIC putem alege doar profilul de egalizare (unul din cele 5 deja disponibile sau unul personalizat) dar si volumul microfonului. Castile nu au un mod Surround direct in aplicatie insa suporta Windows Sonic for Headphones disponibil in Windows 10, moment in care setarile de egalizator sunt dezactivate automat.