Trust Fiesta Pro & Ambus Review

Scris de: , in categoria: Gadget, in 17 March, 2016.

Experienta in utilizare

In cazul lui Ambus lucrurile sunt destul de clare – aceasta este o varianta accesibila pentru produsele de genul UE Boom. Trust Ambus costa ~ 229 RON suma pentru care vom primi o boxa portabila rezistenta la intemperii (ploaie, ninsoare, etc) cu o calitate audio decenta si un volum mediu. Evident, nu o putem compara cu Boom sau alti monstrii sacrii, insa nici pretul nu poate fi comparat, prin urmare Ambus este o alternativa accesibila pentru cei care doresc o boxa portabila outdoor si nu sunt foarte pretentiosi. Realist vorbind, oferta este cat se poate de bogata in aceasta gama de pret, prin urmare alegerea tine pur si simplu de gust.

Fiesta Pro insa este o cu totul alta mancare de peste. V-am spus la inceputul articolului ca las ideile preconcepute in spate in momentul in care scriu un articol insa trebuie sa recunosc ca nu aveam cine stie ce asteptari de la Trust Fiesta Pro. Ma asteptam ca sunetul sa fie fortat, sa aud distorisiuni la volum maxim, in special la capitolul inalte. Ei bine, Fiesta Pro a reusit sa ma surprinda. Bine… nu va ganditi acum ca discutam despre un produs dedicat audiofililor – ar fi o exagerare sa ne asteptam la asa ceva.

Pe de alta parte, Fiesta Pro suna chiar bine la volum maxim, cu un bass profund si puternic, fara distorsiuni in zona inaltelor si a mediilor. Nu se aude atat de tare incat sa nu poti sta langa ea, dar se aude bine. Singurul aspect pe care il gasesc putin ciudat este modul in care functioneaza volumul principal. Astfel, pana la jumatate, as putea spune ca boxa se aude chiar incet. De la jumatate in sus insa, volumul creste aproape logaritmic. Poate potentiometrul este reglat in acest fel sau poate asta a fost si intentia celor de la Trust pentru a prelungi autonomia in cazul in care nu utilizam boxa la volum maxim (fata de 8 ore declarate pentru volum maxim, autonomia maxima declarata este 60 de ore).

Cert este ca Fiesta Pro s-a comportat mai bine decat ma asteptam si consider ca o pot folosi cu succes atat la gratar cat si in sufragerie pentru a asculta muzica. De fapt, am si facut asta in ultimele saptamani. Nu va pot oferi detalii legate de autonomia la volum maxim, pentru ca evident nu am putut sa o utilizez la volum maxim. Nu, nu se aude atat de tare incat sa darame geamurile dar se aude cu siguranta suficient de tare incat sa asculte vecinii muzica buna indiferent daca vor sau nu. Pe de alta parte, cu volumul la 50% am folosit-o o perioada mai indelungata si pot spune ca poate functiona departe de priza pana la o saptamana, fiind utilizata cateva ore pe zi (1-2 filme).