ASUS Memo Pad 7″ Review

Scris de: , in categoria: Tablete, in 1 March, 2013.

Asa cum stiti, testam autonomia atat cu ajutorul testelor sintetice, cat si in practica. Primul scenariu testat este intotdeuna cel in care folosim device-ul in mod normal: ascultam muzica, ne uitam la videoclipuri pe Youtube, ne jucam, stam destul de mult pe net, utilizam aplicatiile de social media (G+, Facebook) si nu in ultimul rand folosim camera foto/video. Desi acest scenariu are un nivel de repetabilitate egal cu zero este totusi relevant pentru un utilizator de tableta, deoarece fiecare isi cumpara device-ul pentru a il utiliza, nu pentru a rula teste sintetice de baterie.

Al doilea scenariu este cel in care folosim aplicatia LAB501 Battery Life pentru a testa autonomia in doua situatii cu un nivel foarte ridicat de repetabilitate, mai precis rularea unui film 720p, respectiv rularea unui joc.

Am fost putin surprins de autonomia tabletei Memo Pad deoarece in utilizare zilnica nu m-a tinut decat aproximativ 29 de ore, adica in jur de o zi de utilizare normala cu luminozitatea la 100% si profilul Performance. Sunt sigur ca autonomia se mai poate prelungi daca setam luminozitatea la 50-60%, display-ul fiind destul de luminos pentru ca rezultatele sa fie in continuare multumitoare, insa, modificarea profilelor de performanta nu va aduce nici o modificare.

autonomie