Sony Xperia go review – Mic si tare

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 18 September, 2012.

Asa cum stiti, testam autonomia atat cu ajutorul testelor sintetice, cat si in practica. Primul scenariu testat este intotdeuna cel in care folosim telefonul in mod normal: efectuam apeluri, ascultam muzica, ne uitam la videoclipuri pe Youtube, ne jucam, stam destul de mult pe net, utilizam aplicatiile de social media (G+, Facebook) si nu in ultimul rand folosim camera foto/video. Desi acest scenariu are un nivel de repetabilitate egal cu zero este totusi relevant pentru un utilizator de smartphone, deoarece fiecare isi cumpara telefonul pentru a il utiliza, nu pentru a rula teste sintetice de baterie.

Al doilea scenariu este cel in care folosim aplicatia LAB501 Battery Life pentru a testa autonomia in doua situatii cu un nivel foarte ridicat de repetabilitate, mai precis rularea unui film 720p, respectiv rularea unui joc. Ecranul luminos, in combinatie cu procesorul tactat la 1000MHz si bateria de 1305mAh isi spun cuvantul in testele de autonomie, Xperia go oferind o performanta ceva mai slaba fata de “coechipierul” sau si semnificativ mai redusa decat Ace 2. Asta nu inseamna ca trebuie sa stam langa priza, Xperia go oferind suficient timp pentru convorbiri, browsing sau filme (tineti cont ca pe parcursul testelor luminozitatea a fost setata la maxim), insa nu se poate compara cu alte telefoane cu baterii mai generoase.