Review – Xiaomi 13 Pro

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 26 February, 2023.

Camera – imagini

Daca in cazul lui Xiaomi 12 Pro am avut la dispozitie o perioada indelugata de timp in care am putut testa camera pe indelete, lucrurile au stat usor diferit in cazul modelului testat astazi, acesta ajungand in laborator cu putin timp inainte de lansarea oficiala. Ce-i drept, astfel de lucruri se mai intampla in momentul in care discutam despre NDA-uri si lansari internationale, drept urmare am pus la treaba Xiaomi 13 Pro intr-o zi de Sambata si pentru ca discutam despre un varf de gama care aduce noutati importante la capitolul foto, am pus accentul pe fotografia de noapte, respectiv fotografia de interior in conditii foarte grele de iluminare.

Iar Xiaomi 13 Pro a reusit sa ne impresioneze, producand imagini corecte indiferent de conditiile de iluminare. Pentru ca daca Ateneul, hotelul Athenee Palace, Teatrul Odeon sau Hotel Capitol sunt iluminate din plin, facand treaba fotografului destul de usoara, scenele de interior, cum ar fi The Vault, crama de sub Carul cu Bere sau terasa acoperita din fata acestuia cu siguranta pun probleme majoritatii telefoanelor. Ei bine, Xiaomi 13 Pro s-a comportat exemplar, indiferent de camera utilizata.

Desigur, de la senzorul urias de 1″ aveam cu totii asteptari pe masura, insa nu toate camerele tele pot produce portrete aproape in intuneric, cum este cazul ultimului portret din suita de mai jos si cu siguranta nu toate camerele frontale pot produce imagini decente in aceleasi conditii.

Mai mult decat atat, efectele si filtrele dezvoltare in colaborare cu Leica pot produce rezultate excelente daca sunt utilizate in conditiile potrivite, iar postprocesarea este de asemenea la inaltime, indiferent daca discutam despre modul dedicat fotografierii lunii, sau despre lipsa zgomotului pronuntat in imagine chiar si la ISO 8000.

Camera – video