Review – HONOR Magic 4 Lite 5G

Scris de: , in categoria: Smartphone, in 10 June, 2022.

La prima vedere, HONOR Magic 4 Lite 5G pare un telefon mai greu de categorisit decat HONOR X8. Spun asta deoarece avem de-a face cu un smartphone de mari dimensiuni, echipat cu un chipset mai performant, care ofera o autonomie ceva mai ridicata si o performanta similara la capitolul camera, in conditiile in care pretul este de asemenea mai ridicat.

Insa totul se rezuma pana la urma la tipul de utilizator caruia i se potriveste telefonul, respectiv compromisurile care au fost facute pentru a obtine pretul de comercializare. Pentru ca, asa cum v-am spus de mai multe ori, in momentul in care discutam despre telefoane comercializate sub o anumita suma, discutam despre compromisuri.

Varfurile de gama ofera tot ce are mai bun producatorul in acel moment, in arsenalul sau tehnologic. Apoi, pe masura ce pretul scade, automat discutam despre compromisuri, la capitolul chipset, camera sau display, respectiv la capitolul materiale folosite. In functie de alegerile pe care le face producatorul, telefonul poate fi potrivit pentru anumite categorii de utilizatori.

Astfel, un smartphone cu o solutie superioara la capitolul camera este potrivit pentru cei care petrec mult timp pe social media, generand continut. Un smartphone mai accesibil cu un chipset foarte puternic este potritiv pentru gameri. Drept urmare, pentru cine este potrivit HONOR Magic 4 Lite 5G?

Ei bine, nu pentru creatorii de continut sau pentru gameri. Pentru ca nu avem de-a face cu o camera atat de performanta, sau cu o solutie grafica atat de performanta. Pe de alta parte, avem de-a face cu un display luminos de mari dimensiuni, cu un chipset care ofera o experienta placuta in utilizare si cu o constructie solida, drept urmare exista cateva categorii bine definite de utilizatori pentru care HONOR Magic 4 Lite 5G este o alegere buna.

Astfel, varstnicii si cei foarte tineri sunt primele categorii care imi vin in minte, pentru ca in ambele cazuri display-ul mare este de ajutor, iar camera nu conteaza atat de mult. In al doilea rand, adultii care au nevoie de un telefon pentru serviciu, pentru mail-uri, navigare s.a.m.d., dar nu au un buget foarte ridicat. Acestea sunt categoriile pentru ca eu consider ca HONOR Magic 4 Lite 5G este un smartphone potrivit, iar pentru aceste categorii de utilizatori chiar discutam despre dotari mai mult decat suficiente, pentru un pret competitiv.