Asus Fonepad Note FHD6 – Review

Scris de: , in categoria: Smartphone, in 11 October, 2013.

Dupa cum puteti vedea, nici macar in mana mea de Chewbacca telefonul nu pare foarte micut si adevarul este ca Asus Fonepad Note FHD6 este un smartphone mare…Urias chiar. Nu as putea spune ca este la fel de inalt ca Galaxy Mega 6.3, insa la capitolul greutate si grosime Asus-ul “bate” cu siguranta respectivul model de la Samsung, avand o grosime mai mare de 10mm si o greutate putin mai mare de 200g.

Greutatea sincer sa fiu nu am simtit-o (raportata la dimensiunile device-ului) insa cred ca putea fi mai subtire si cred ca putea fi dotat cu capac detasabil. Cei de la Asus au preferat insa un design unibody, astfel incat atat SIM-ul cat si card-ul de memorie se introduc in laterala telefonului, intr-un lacas protejat cu ajutorul unui capac. Pe latura opusa gasim butoanele Volum +/- precum si butonul Power. Sincer sa fiu, acesta trebuia pozitionat sub butoanele pentru volum, undeva inspre mijlocul telefonului, pentru a putea fi accesat cu o singura mana.

Latura inferioara a aparatului adaposteste conectorul micro USB si microfonul, in timp ce jack-ul audio este pozitionat pe latura superioara a device-ului.

Design-01

Design-02