Asus Fonepad Note FHD6 – Review

Scris de: , in categoria: Smartphone, in 11 October, 2013.

Asus Fonepad Note FHD6

V-a placut articolul cu R9 280X in CrossFire de pe LAB? Sper… ca am muncit oleaca la el. Astazi a venit insa momentul sa discutam despre altceva, mai precis un smartphone foarte interesant (din punctul meu de vedere). In timp ce tot Facebook-ul “din domeniu” dezbatea ieri problema celui mai nou smartphone Evolio (primul cu Android) si a inadvertentei specificatiilor (Cortex A7 vs Cortex A9), si prea putini observau lansarea unui brand interesant pe piata romaneasca (UTOK – va recomand sa cautati UTOK 500Q pe Google) eu lucram la o premiera mondiala. Da, ati citit bine, mondiala.

Bine, stiu, stiu, cititorii LAB-ului sunt obisnuiti cu asta de ani de zile, am publicat teste cu zeci de produse inainte ca oricine altcineva de pe net sa o faca, iar in unele cazuri inainte ca oricine altcineva sa stie macar ca acele produse exista. Dar in cazul NEXT-ului, tanara noastra odrasla de suflet, am avut parte de o sumedenie intreaga de premiere pentru Romania (iPhone 5s & 5c sunt cele mai recente exemple) insa la capitolul premiere mondiale putem bifa doar cateva aparitii, ultima (si cea mai importanta) fiind tableta Asus Transformer TF701, motorizata de un chipset Tegra 4.

De ce sunt importante premierele de acest gen? Ei bine e destul de simplu… pentru a arata ca exista interes si viteza de reactie si la noi, nu numai la altii. Asta inseamna ca indiferent de cifrele de vanzari din aceasta tara, exista atat site-urile care fac eforturi, companii care se agita cat si cititori care apreciaza publicarea unei informatii noi pentru prima oara in tara lor si nu in SUA sau Marea Britanie. Iar asta este important pentru ca la vanzari nu vom concura niciodata cu ei…

Si mai inseamna ceva… dedicatia noastra de a va tine informati “no matter what” prin teste si review-uri la prima mana. Pentru ca daca zic “premiera” nu ma refer la hands-on-uri sau unboxing-uri, acestea fiind apanajul altor site-uri de profil, ci la teste si benchmark-uri. Pentru asta intrati aici, asta incercam sa va oferim.

Ei bine, astazi va oferim parerea noastra despre o urmare fireasca a unui prim pas facut de o companie importanta in domeniu. Acesl prim pas se chema Asus Fonepad si contrar numelui nu era chiar un telefon ci mai degraba o tableta de 7″ cu 3G cat se poate de cinstita.

Nu vreau sa fac pe Monstradamus din nou, dar as vrea sa va atrag atentia asupra paragrafului prin care incheiam respectivul articol:

In final, imi permit un sfat pentru cei de la Asus – Fonepad-ul este un compromis foarte bun intre o tableta cinstita si un smartphone enorm. Nu ar strica pe viitor sa reduceti putin dimensiunile pentru Fonepad 2. Un astfel de device dotat cu un display de 6″ si un bezel foarte subtire, cu un Z2580 sub capota si o camera de 8MP… ei bine un astfel de device ar pune cu siguranta Fone-ul in Fonepad!

Ei bine, ce credeti ca au facut Asus pe la Computex si IFA anul acesta? Au aratat succesorul spiritual al Fonepad-ului (adica Asus Fonepad 7, o alta tableta cinstita despre care o sa va povestesc in curand) precum si succesorul conceptual, Adica Asus Fonepad Note FHD6… E…ia sa imi spuneti voi mie acum ce caracteristici principale are Asus Fonepad FHD6? Nu stiti? Nu ati vazut hands-on-urile de la IFA? Hai ca va spun eu… Diagonala de 6″, bezel subtire, Z2580 si camera de 8MP. They don’t call me the monster for nothing…