Review – Tt eSPORTS Cronos Riing RGB 7.1

Scris de: , in categoria: Periferice, in 6 September, 2018.

Am testat Tt eSports Cronos Riing RGB 7.1 conectate la un sistem de ultima generatie (Kaby Lake) direct la un port USB 3.0 avand cele mai recente drivere instalate. Desi constructia din plastic si dimensiunea cupelor au fost o dezamagire pentru mine, calitatile sonore ale castilor au fost o surpriza total neasteptata. Folosind profilul Hi-Fi, am avut parte de o experienta muzicala foarte buna, fara distorsiuni chiar si atunci cand urcam volumul la maxim. Bass-ul abundent si bine conturat, mediile corecte si bine etajate sunt completate de inalte discrete care urca destul de mult in frecventa. Sincer nu prea am ce sa le reprosez pe partea de auditie muzicala, singurul lucru deranjant fiind zgomotul de fond al placii de sunet incluse (atunci cand nu avem nimic care sa ruleze este de-a dreptul enervant).

In jocuri si filme calitatile audio ale difuzoarelor fac ca experienta sa fie una de top, insa personal nu am gasit vreo utilitate pentru emularile 7.1. Sincer, dupa ce am utilizat o pereche de casti multicanal cu difuzoare dedicate (Somic G95X) orice surogat de surround mi se pare apa de ploaie. Microfonul nu se ridica insa la nivelul de calitate oferit de difuzoare, acelasi lucru care poate fi spus si despre calitatea constructiei. Cronos Riing RGB 7.1 pot fi gasite la magazinele din tara pentru aproximativ 400 lei, pret in schimbul caruia primim o pereche de casti excelente in auditie muzicala insa deloc convingatoare in ceea ce priveste fiabilitatea in timp. Dimensiunea mica a cupelor reprezinta si ea o problema pentru persoanele cu urechile mari, o forma ovala in loc de cea rotunda ar fi rezolvat situatia.

Oricum ar fi, recomand sa ascultati aceste casti inainte sa alegeti altceva in acest buget, e foarte posibil sa va surprinda prin calitatile de care dau dovada. Pe mine unul m-au surprins si pot spune ca nu sunt chiar cea mai usor persoana de surprins in acest domeniu.