Review – Huawei FreeBuds Pro 2

Scris de: , in categoria: Periferice, in 8 July, 2022.

Ca de fiecare data, am testat castile ascultand melodii in format FLAC, MP3 128 Kbps si pe YouTube. Am ascultat Pink Floyd – Wish you were here, Rammstein – Ich tu dir weh, Parazitii – Probleme de mandibula, Prodigy – Molotov Bitch, Dimmu Borgir – Mourning Palace si Johann Strauss – Wiener Waltz. Apoi am ascultat o serie de sample-uri – sunete cu frecvente de la 10 Hz la 22KHz, sweep-uri pe intreaga plaja de frecventa, teste de spatialitate, s.a.m.d. Am folosit pentru teste doua telefoane, mai precis Huawei P30 Pro si Samsung Galaxy S22 Ultra.

De asemenea, am masurat raspunsul in frecventa folosind standul de masurare miniDSP EARS impreuna cu programul Room EQ Wizard pentru generarea semnalului de test, calibrarea nivelului de semnal si realizarea graficelor. Pe langa factorul subiectiv, putem masura si raspunsul castilor, identificand eventualele probleme, precum si diferentele intre canale. miniDSP EARS este calibrat din fabrica, fiecare dispozitiv avand o serie prin intermediul careia se pot descarca fisierele de calibrare (separat de canale) atat pentru casti circum-aurale dar si intra-aurale. Liniaritate perfecta nu vom intalni nici chiar in cazul celor mai apreciate casti, insa testele practice coroborate cu graficul de frecvente ne vor arata mai bine imaginea de ansamblu.

Huawei FreeBuds Pro 2 sunt casti high-end, optimizate pentru auditie muzicala, accentul fiind pus pe redarea frecventelor medii si inalte. Bass-ul este reprezentat corect, fara exagerarile specifice castilor accesibile, dar cu suficienta prezenta pentru a completa perfect experienta auditiva . Cu o presiune acustica maxima masurata in canalul intra-aural de 125.8dB, Huawei FreeBuds Pro 2 se pot lauda si cu un volum ridicat, ceea ce, din punctul meu de vedere, reprezinta un plus consistent.

Pe langa calitatea audio foarte ridicata, Huawei FreeBuds Pro 2 ofera o solutie ANC bazata pe inteligenta artificiala, o autonomie demna de invidie, posibilitatea de conectare simultana cu doua dispozitive si nu in ultimul rand rezistenta la intemperii, fiind certificate IP54. Practic, avem de-a face cu un pachet echilibrat, in care calitatea auditiei muzicale este completata perfect de catre celelalte functii pe care headset-ul le ofera. Cam asa ar trebui sa arate un headset high-end in 2022.