Asus Echelon – Gaming Headset Review

Scris de: , in categoria: Gadget, Periferice, in 13 February, 2013.

Am discutat despre specificatiile headset-ului Echelon, am vorbit despre constructie si design iar acum a venit momentul sa tragem cateva concluzii. In primul rand, dupa cum am specificat deja, la un headset pe primul loc se situeaza performanta, confortul in utilizare pe o perioada mai lunga de timp si abia apoi design-ului si orice alte elemente. Astfel, ma bucur sa observ ca din punct de vedere al performantei nu s-au facut concesii, castile ofera o calitate a auditiei foarte buna in jocuri. Principalul joc cu care le-am testat a fost CS:GO iar in paralel am folosit si headset-ul Siberia v2 de la SteelSeries pentru a putea identifica eventualele diferente dintre cele doua headset-uri. Ca si placa de sunet am folosit un Asus Xonar D2.

Diferentele dintre cele doua headset-uri, din punct de vedere al calitatii audio in jocuri nu este foarte mare, insa, Echelon se aud putin mai bine, efectele de spatialitate sunt redate mai clar si mai precis – elemente foarte importante, de altfel, mai ales in acest tip de jocuri. Pentru a vedea cat de confortabile sunt le-am folosit timp de 5 ore neintrerupt fara nici o problema (transpiratie, amorteala, etc).

Am testat castile nu doar in jocuri ci si pe un film 1080p si sunet DD5.1, precum si folosind cateva melodii din genuri diferite (clasica, rock si hip-hop) in format FLAC. Rezultatele sunt bune, mai ales pentru aceasta gama de pret – mai exact, Asus Echelon costa aproximativ 400 de lei. Nu va asteptati totusi ca un mp3 cu bitrate 128kpbs sau mai rau sa sune bine, sau ca un FLAC sa va incante atunci cand e folosita o placa audio integrata.

general2