Acer Iconia B1-721 Review

Scris de: , in categoria: Tablete, in 3 February, 2014.

Acer Iconia B1

Am mai discutat despre situatia nisei de piata destinate tabletelor accesibile din Romania, de altfel chiar in articolul precedent scris de colegul meu Monstru ati putut citi despre Serious FasTab, o tableta entry-level cu un pret de doar 279 de lei. In articolul de azi vom aborda o alta tableta accesibila, care face insa parte din zona mainstream. Este vorba despre cea de-a treia incarnare a modelului Giordano, mai precis Acer Iconia B1-721.

Chiar daca cei de la Acer nu se afla in topul marilor producatori de tablete (de talia Samsung sau Apple) introducerea pe piata din Romania a unei tablete accesibile care sa raspunda nevoilor majoritatii utilizatorilor poate fi un pas bun, atat pentru cota de piata cat si pentru popularizarea brandului. Spun asta deoarece s-ar consolida renumele adus de “succesele de casa” inregistrate deja in Romania pe zona telecom, cum ar fi faimosul Acer CloudMobile S500.

Fiind vorba despre o tableta destinata celor care sunt in cautarea celui mai bun raport dintre pret si performanta, Iconia B1-721 trebuie sa ofere un ecran bun, autonomie decenta si performante care sa permita rularea aplicatiilor (chiar si a jocurilor) la un nivel decent. Sunt convins ca epitetul “decent” are o insemnatate diferita pentru fiecare, de aceea utilizam in metodologia noastra de testare aplicatii cu rezultate obiective care ne vor oferi o imagine de ansamblu ce va permite fiecaruia o evaluare cat mai buna fata de nevoile sale.

Acer Iconia B1-7