Review – Xiaomi Redmi Note 8T

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 1 July, 2020.

Xiaomi Redmi Note 8T

Am testat cateva telefoane anul acesta, marea lor majoritate varfuri de gama. Apoi ne-am dus in extrema cealalta si am testat unul dintre cele mai accesibile telefoane de pe piata. Si totusi, chiar daca am acoperit suficiente modele si brand-uri, parca lipsea ceva, nu-i asa? Acest ceva se numeste Xiaomi, unul dintre cele mai indragite brand-uri de smartphone-uri (si nu numai) in acest moment, care a oferit mereu produse cu un raport calitate / pret de invidiat. Stiu, acum va asteptati probabil sa va povestesc despre Black Shark 3 Pro… Rabdare…si pe mine ma intereseaza acest model, mai ales dupa ce am testat RedMagic 5G.

Si totusi, in cazul celor de la Xiaomi am hotarat sa o luam in sens invers. Adica sa incepem cu un model accesibil, prezent pe piata de cateva luni, pentru ca apoi sa ajungem la varfurile de gama care starnesc atata simpatie in randul cititorilor. Si dupa cum stiti, Xiaomi au propriul sub-brand de telefoane accesibile, mai precis Redmi.

Iar unul dintre telefoanele care mi-a sarit mereu in ochi de fiecare data cand ma intreba cineva ce smartphone accesibil ii recomand pentru cel mic este Xiaomi Redmi Note 8T, un model accesibil lansat pe piata cu mai bine de 6 luni in urma, disponibil in Romania atat in ofertele operatorilor, cat si la liber, pentru preturi care pornesc de la 799 RON.

Contrar asteptarilor, Xiaomi Redmi Note 8T este un smartphone destul de dotat pentru categoria de pret din care face parte, asa ca in momentul in care am avut ocazia sa il punem la treaba nu am stat pe ganduri si l-am trecut prin binecunoscuta metodologie de testare NEXT. Sa vedem ce a iesit…