Review – Vivo Y70
Vivo Y70
Daca in urma cu aproximativ un an de zile numele BBK Electronics Corporation era aproape necunoscut pentru cititorii nostri, acest lucru s-a schimbat dramatic in ultimul an, datorita review-urilor dedicate smartphone-urilor produse de brand-urile companiei. Astfel, am inceput in 2020 cu OPPO, care au intrat oficial pe piata din Romania in 2019, iar anul acesta am continuat cu OnePlus, care au deschis un birou local in urma cu cateva luni, respectiv Realme, intrati oficial pe piata locala anul trecut.
Si daca pana acum am testat smartphone-uri de la OPPO, OnePlus si Realme, iata ca astazi a venit momentul sa vedem cum arata un smartphone de la Vivo, deoarece, ati ghicit, acestia au intrat de asemenea oficial pe piata din Romania, la inceputul acestui an, prin lansarea a trei modele accesibile, mai precis Y11s, Y20s si Y70. Acest lucru este important din punctul meu de vedere, deoarece in aceeasi perioada Vivo au ajuns pe locul 5 in topul celor mai mari producatori de telefoane mobile din lume, dupa Samsung, Apple, Xiaomi si OPPO.
Totusi, spre deosebire de OPPO, OnePlus si Realme, reprezentantii Vivo ne-au contactat direct pentru a ne asigura ca Vivo este o companie care opereaza absolut independent. Redau mai jos pozitia companiei in acest sens.
vivo, una dintre cele mai mari companii tehnologice din lume, este o companie privată, cu un grup de acționari, inclusiv angajați vivo, fondată de dl Shen Wei. Cu sediul central în China şi o reţea de 10 centre R&D în Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai, Xi’an, Taipei, Tokyo şi San Diego, vivo se concentrează pe dezvoltarea de tehnologii de ultimă generaţie, inclusiv 5G, inteligenţă artificială, design industrial, fotografie şi alte tehnologii în curs de dezvoltare.
De asemenea, vivo a înfiinţat cinci hub-uri de producţie (inclusiv un centru de producţie autorizat de brand), în China, Asia de sud şi sud-est, cu o capacitate de producţie anuală de aproape 200 de milioane de telefoane inteligente. În acest moment, vivo şi-a extins reţeaua de vânzări în peste 40 de ţări şi regiuni şi este apreciat de peste 400 de milioane de utilizatori din toată lumea.
Comentarii