Review – OPPO Find X5 Pro

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 15 April, 2022.

OPPO isi consolideaza pozitia in ultimii ani, propunand smartphone-uri din ce in ce mai indraznete, carora cu greu ai putea sa le gasesti cusur. Da, OPPO Find X5 Pro este un upgrade adus modelului Find X3 Pro, la fel cum Galaxy S22 Ultra este un upgrade adus inaintasului S21 Ultra, insa in ambele cazuri, noutatile sunt destul de importante. Astfel, solutia de camere este in mare parte aceeasi, din punct de vedere hardware, insa primim o serie de imbunatatiri, cea mai importanta fiind noul procesor de imagine OPPO MariSilicon X.

Design-ul este acelasi, insa asta nu este un lucru rau, OPPO Find X5 Pro fiind un flagship absolut superb, la fel ca si inaintasul sau, dar si rezistent, datorita certificarii IP68, respectiv utilizarii unui spate construit din ceramica, ceea ce reprezinta un plus din punctul meu de vedere. Display-ul este bazat pe aceeasi tehnologie LTPO, ajunsa insa la versiunea a doua, panoul fiind capabil acum de o rata de refresh care porneste de la 1Hz, in timp ce digitizorul poate ajunge pana la 300Hz.

Pe de alta parte, la capitolul chipset primim un upgrade important, Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 fiind cel mai puternic chipset de pe piata, ceea ce ii confera lui OPPO Find X5 Pro titlul de cel mai performant smartphone testat de noi pana acum. Nu in ultimul rand, avem de-a face cu imbunatatiri si la capitolul acumulator si viteza de incarcare, precum si cu cea mai recenta versiune de Android / ColorOS.

Per total, OPPO reusesc sa impresioneze in continuare, oferind un smartphone puternic si elegant, care se poate lauda cu performante excelente, la toate capitolele. Evident insa, acest lucru vine cu un pret pe masura, OPPO Find X5 Pro fiind comercializat in Romania pentru 6499 RON.