Review – Huawei Y6P

Scris de: , in categoria: Smartphone, in 2 June, 2020.

Huawei Y6P

In urma cu 9 ani de zile incepeam sa lucram la primele articole pe NEXT LAB501, iar in 2012 site-ul din familia LAB501 dedicat smartphone-urilor, notebook-urilor si gadget-urilor isi intra in drepturi depline, cu review-uri, concursuri si tot ce v-am mai obisnuit de atunci si pana acum. Articolul pe care il cititi astazi, de exemplu, poarta numarul 495 si este dedicat unui smartphone, aceasta fiind cea mai populara categorie de produse testate pe NEXT.

Am testat pana acum 156 de smartphone-uri, de la 26 de producatori, de la brand-uri consacrate care ocupa primele pozitii in topul producatorilor de telefoane mobile si pana la brand-uri locale, sau brand-uri asiatice mai putin cunoscute. Cele mai prezente brand-uri au fost Allview, cu 32 de modele testate, Samsung, cu 27 de modele testate, respectiv Huawei, cu 16 modele testate, inclusiv modelul despre care vom discuta astazi.

Ce-i drept, pe masura ce timpul a trecut, am acordat o atentie ceva mai ridicata notebook-urilor, perifericelor si gadget-urilor, testand doar cateva varfuri de gama pe an, la capitolul smartphone-uri. In aceste conditii, desi la inceputurile NEXT-ului am testat zeci de modele accesibile, in ultimii ani ne-am ocupat doar de 1, maxim 2 astfel de modele pe an, restul smartphone-urilor testate de noi fiind varfurile de gama pe care le cunoasteti cu totii.

Intr-un fel, acest lucru este firesc, in fond nici la capitolele placi de baza, notebook-uri sau memorii, de exemplu, nu discutam prea mult despre modelele entry-level. Nu multi producatori le pun la dispozitie si nu multe publicatii sunt dispuse sa le testeze. Pentru ca, trebuie sa recunosc, este mai usor si mai interesant sa navighezi printre superlativele aduse an de an de varfurile de gama, decat sa incerci sa analizezi daca raportul calitate / pret al unui smartphone accesibil este optim.

Si totusi… parca nu mai testasem de mult timp un smartphone cu adevarat accesibil, asa ca eram curios cum a evoluat tehnologia in ultimii ani. Iar ocazia de a verifica acest lucru mi-a fost oferita de catre cei de la Huawei, acestia lansand nu cu mult timp in urma modelul Huawei Y6P, un smartphone disponibil in momentul de fata in Romania pentru ~ 599 RON.

Evident, am fost curios ce poate oferi un smartphone care costa cat o tastatura ceva mai dichisita, asa ca ne-am apucat de treaba. Ce a iesit… puteti citi in continuare.