Review – Huawei P40 Pro

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 13 April, 2020.

Din punct de vedere al accesului la serviciile Google, situatia este aceeasi ca si in cazul lui Mate 30 Pro si a oricarui telefon Huawei lansat dupa acesta. Atata timp cat mai marii celor doua tari nu vor ajunge la o intelegere, telefoanele Huawei nu vor beneficia de servicii Google. Exista insa alternative, in marea majoritate a cazurilor, disponibile in galeria de aplicatii Huawei, care primeste constant noi aplicatii. Daca acest lucru reprezinta un impediment pentru voi, atunci va trebui, cel putin momentan, sa va orientati inspre solutiile altor producatori.

Pe de alta parte, Huawei P40 Pro este un monstru din orice punct de vedere, indiferent daca discutam despre camera foto, probabil cea mai performanta de pe piata in acest moment, autonomie, display, performanta chipset-ului sau design. Echipat cu butoane pentru volum si un design fabulos, Huawei P40 Pro elimina micile neajunsuri pe care le-am observat in cazul lui Mate 30 Pro, plusand insa chiar si la acele capitole unde Mate 30 Pro excela.

In fond, asta ar trebui sa faca un adevarat flagship – sa aduca imbunatatiri considerabile la orice capitol, iar Huawei P40 Pro face asta din plin, fiind unul dintre cele mai complete si bine echilibrate smartphone-uri pe care am pus mana vreodata.

Iar design-ul este de pe alta planeta, cel putin din punctul meu de vedere, Huawei P40 Pro fiind o adevarata bijuterie, care ascunde in interior un chipset monstruos, o camera excelenta si un acumulator capabil sa le sustina fara nici un fel de problema.