Review – HONOR Magic 4 Pro

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 24 June, 2022.

HONOR Magic 4 Pro

Cum, iar HONOR? Nu am mai discutat despre HONOR luna asta? Telefoane interesante, cu un bun raport calitate / pret, am inteles cu totii ideea, nu-i asa? Ei bine… nu. Pentru ca astazi vom discuta despre altceva. Stiti cum este cand iti faci un platou cu mancare si lasi bucatica mai buna la sfarsit? Ei bine, cam asa am facut si noi cu telefoanele HONOR venite la teste, mai precis am inceput cu cel mai accesibil telefon pe care l-am primit si am lasat flagship-ul la sfarsit.

Desigur, nu spun ca telefoanele mainstream nu sunt interesante – chiar sunt. In fond, nu toti avem nevoie sau ne permitem un flagship veritabil. Motiv pentru care este si interesant sa testezi astfel de modele. Dar haideti sa nu ne ascundem dupa deget… indiferent daca discutam despre telefoane, notebook-uri sau placi video, lucrurile stau intotdeuna la fel. Da, este foarte interesant sa testezi un produs accesibil, care va fi folosit de un numar ridicat de utilizatori.

Dar parca altfel este sa testezi un varf de gama, nu-i asa? Un RTX 3090Ti, un Legion 7, sau, de ce nu, un HONOR Magic 4 Pro. Pentru ca despre asta vom discuta astazi, dragii monstrului, despre cel mai puternic smartphone HONOR lansat in Romania, adica modelul Magic 4 Pro.

Iar acesta este cu adevarat un flagship, atat prin prisma dotarilor, cat si prin prisma pretului de peste 1000 Euro, drept urmare este lesne de inteles ca de-abia asteptam sa il testam. Pentru ca am cam testat majoritatea flagship-urilor importante lansate anul acesta, iar HONOR Magic 4 Pro ne lipsea din palmares. Pana acum…