Allview P5 Quad Review
Quadrant 2
Rezultatele sunt putin mai bune decat in cazul sample-ului pe care l-am testat cu o luna in urma. In rest… nu este greu de realizat faptul ca Allview P5 Quad intrece toate terminalele Allview produse pana acum si reuseste sa se plaseze in partea superioara a clasamentului, intrecand multe smartphone-uri ale unor producatori consacrati. Este adevarat, nu intrece si alte quad-core-uri, dar reuseste sa infranga fara probleme telefoane precum Acer CloudMobile, Asus Padfone sau Galaxy S2. Parca asa spuneam si data trecuta, nu?
BenchmarkPi
Comentarii
Salut,
pe XDA exista ROM-uri pentru XOLO Q800 care e varianta indiana a lui P5 Quad.
Vreau sa te intreb, daca mai ai telefonul si nu l-ai trimis la castigator, poti sa-l tii cu ecranul in sus sub un bec aprins si sa te uiti cu atentie la ecran ? Se vede grila cu sensorii de touch screen ?
Undeva linga o margine de ecran se poate vedea daca te uiti din unghi si o chestie care seamana cu o mica picatura de apa.
La mine se vede foarte clar, uneori se observa si in timpul(foarte putin) folosirii, in functie de ce culoare am pe ecran si ce lumina este in camera.
In fina, n-as putea spune ca ma deranjeaza in timpul folosirii, ma gandesc doar in perspectiva, sa nu ma lase mai devreme de timp.
Este normal sa se vada ? Nu e o problema cu ecranul ? Nu ma va lasa in timp ?
Hmmm…in cazul asta este ok, s-ar putea sa mearga si pe P5 Quad. Digitizer-ul se vede in lumina dar nu am reusit sa identific nici o “picatura”.
Telefonul pleaca astazi la castigator!
Salut Monstrule,
Multumesc pentru raspuns.
Deci e ok daca se vede digitizerul ?
Picatura se vede daca te uiti din unghi, nu perpendicular, la mine este undeva la marginea display-ului si probabil e undeva la un capat de linie a gridului. Ala chiar nu ma deranjeaza deloc in utilizare, nu se observa decat daca te uiti din unghi.
Long story short, pe mine ma intereseaza parerea ta referitor la functionalitatea pe termen lung a ecranului. Poate afecta ? Poate fi o slabiciune ?
Stefan, the paranoid android.
Digitizer-ul se vede la mai multe telefoane, inclusiv Nexus 4. Nu mi-as face griji din cauza asta.
Un telefon superb nu am gasit niciun bug pana acum. Merge fluent atat pe internet cat si prin meniuri. Eu am avut sansa sa fac poze pe o vreme mai buna si pot sa va spun ca acest gadget face poze bune. Intr-adevar la o luminozitate slaba pozele nu sunt reusite, dar cred ca asa este cam la toate smartphonurile. Singurul minus de pana acum ar fi sound-ul. Nu are amplificator Yamaha asa cum aveau predecesori sai, nici muzica in casti nu este reusita… In rest am fost fericit sa vad Monstrule, in cazul reviewului tau, ca tot ce ai spus pot sa confirm cu P5 Quad’ul propriu. Un review elegant. Felicitari tie si felicitari celor de la Allview pt ca au facut un telefon BUN chiar foarte bun pt Romania.
Din cate am observat camera pare sa fie alta sau softu e de vina. Nu a coborat sub iso 120 iar eu la p4 am si ISO 80 conform exifului. Totusi un telefon bun.
Salut,am cateva nelamuriri
1. de ce spui ca este peste Acer CloudMobile ca si performanta? Eu din acele grafice observ ca si-o ia urat de tot de la S500,iar acolo unde il bate,il bate la diferenta mica de tot.
2 Strict ca si camera,care este mai bun dintre cele doua ? s500.p5q?
3.De ce spui ca ecranul este mai bun ca pe s500?doar pt ca este cu 0.2 inch mai mare? Faptul ca rezolutia pe s500 este 720p,nu conteaza mai mult?
4.Cu ce se deosebeste acest telefon de cele pe care le gasim pe siteurile chinezesti in afara de faptul ca aveam un logo allview pe el si cateva mici modificari ale temei?
Intrebare numarul 4 nu este pusa pentru a pornii discutii contradictorii,dar chiar sunt curios cu ce se deosebeste acest terminal de unul chinezesc ,exceptand fapul ca vine intr-o cutie frumoasa si are garantie? Ultimele terminale gsm ce pot fi comandate din china au acelasi procesor,,acelasi GPU,chipset..si in general aceleasi specificatii ba chiar unele au rezolutie HD si baterie de 3000mAh
REPET ,NU vreau sa pornesc un “flame” cu aceste intrebari ,dar am puternica impresie ca pentru 400 lei diferenta primesc in plus doar garantia si logo-ul Allview.
Merci anticipat
1. Nu am spus nicaieri ca este peste CloudMobie ca si performanta, am spus ca il intrece pe pagina cu Quadrant. CPU si 3D ii dau castig de cauza Allview-ului si fie vorba intre noi cam astea te intereseaza… Ok, poate este interpretabil ce am zis la capitolul Quadrant…
2. Ca si camera P5Q din cate imi dau eu seama
3. Ecranul nu este mai bun, este mai mare. CloudMobile are PPi mai mare. Contrastul este acelasi. Alegi ce iti place, nu este unul mai bun sau mai prost.
4. Se deosebeste prin garantia scrisa in Romania, prin suportul post-achizitie (a se citi update-uri – vezi cazul lui P5 Alldro), prin faptul ca este certificat Google si nu este plin de chinezarii.
Nu in ultimul rand, se deosebeste prin faptul ca se plateste impozit la stat si TVA undeva in procesul de achizitie al acestui terminal, pe cand tu compari cu pretul in dolari pe care il vezi in China fara sa iei in calcul TVA-ul pe care legal ar trebui sa il platesti daca declari valoarea produsului la intrarea in tara.
Nu am nimic impotriva telefoanelor din China, ai vazut probabil pe site testate telefoane similare de la ZTE, Huawei, Jiayu, etc. Si este liber oricine sa isi comande din China orice telefon. Eu nu pot compara insa produse normale cu produse aduse in regim “black market” de o ruda in bagaje. Pentru ca asa orice produs este mai ieftin in China sau USA si te-as intreba eu pe buna dreptate ce deosebeste un procesor Intel de 500 USD luat din State de un procesor Intel de 600 Euro luat din Romania….
Vreau sa imi iau un terminal care filmeaza/pozeaza foarte bine ,iar bugetul de achizitie nu prea imi permite acest lucru de aceea intreb de camera.
Am un acer s500 si sincer cand este vreme insorita afara face poze aproape ca DSLR-ul pe care am dat 3900 lei acum 2 ani de zile. Problema majora ar fi bateria care lesina dupa 3 ore de utilizare intensa,de aceea vreau sa fac pasul catre alt terminal bun pe partea foto/video cu baterie cat de cat decenta.
Cat despre telefoanele de dincolo,ai dreptate.
Review-uri la telefoane lenovo sau prestigio vor fi ?Am vazut ca lenovo au ceva terminale FOARTE ok.
Noi testam orice produs interesant, cu conditia sa ne fie oferit la test. Cand primim Lenovo sau Prestigio le facem si review.
Cum se vede displayul la lumina zilei?Ce formate video reda?
Contrast >1000:1, cum crezi ca se vede in lumina zilei? Cat despre formatele video, este un android, poti instala ce codec vrei tu la fel ca pe PC…
IL AM SI EU DIN 22-03…LA PROMOTIE…F BUN RAPORTAT LA VALUAREA DE PIATA, COMPARATIV CU ALTE FIRME…E POATE CEL MAI BUN TEL SI QUAD PT UN OM DE RIND DE PE LA NOI, CU PRETENTII DE OCCIDENTAL…ASTEPT URMATOAREA MISCARE …AMOLED 4,7″ QUAD
Salutare Montrule. Urmaresc de ceva vreme review-urile postate de tine si, sincer sa fiu, sunt cele mai detaliate review-uri (din ce-am vazut pana acum) si vreau sa te felict pentru treaba buna pe care o faci.
M-a atras (si inca ma atrage) foarte mult acest telefon, deoarece pretul lui corespunde bugetului meu si, pe langa asta, este un terminal destul de performant si atractiv ca design.
Totusi, am si eu un set de intrebari pentru tine…
1. Care este parerea ta personala despre acest produs? L-ai achizitiona?
2. Crezi ca pretul scazut reflecta o calitate inferioara? sau brand-ul nu este la fel de cunoscut/popular asemenea Samsung, Nokia etc.
3. Memoria flash de 4GB… de fapt 2GB disponibili ar putea fi insuficienta pentru aplicatiile/jocurile care nu pot rula de pe memory card?
4. Dual sim Activ sau Standby? Intrebare care probabil ii preocupa pe multi.
Mulumesc anticipat pentru raspunsuri.
Toate cele bune.
Salutare si multumim pentru aprecieri. O sa incep cu ultima intrebare, pentru ca este cel mai simplu – dual SIM stand-by (am mentionat si la specificatii). Exista foarte putine dual SIM-uri cu Android active .
Parerea mea despre produs am exprimat-o in review, dar ca sa raspund la obiect – da, daca as cauta cea mai buna varianta pana in zona de pret a lui Nexus 4 as lua cu siguranta P5 Quad sau Acer CloudMobile (depinde de nevoi – diagonala ecran, dual SIM sau nu, etc).
Din ce am vazut eu pana acum in cazul modelelor testate de mine, nu se pune problema de calitate inferioara in cazul acestor smartphone-uri. A nu se intelege ca avem capac din aluminiu sau unibody din policarbonat – dar nici de la Samsung sau HTC nu vezi asa ceva in gama asta de pret.
Legat de memorie, asta poate fi singura problema si depinde de fiecare utilizator in parte. Pentru multi utilizatori va fi suficienta pentru a rula aplicatiile uzuale, pentru altii se va dovedi neincapatoare. Aici depinde strict de tine ce aplicatii utilizezi.
Salutare inca o data.
Scuze pentru ultima intrebare,probabil ca nu am fost suficient de atent cand am citit specificatiile telefonului. :)
Intentionam de ceva vreme sa imi cumpar un telefon marca Allview, dar am fost foarte sceptic in privinta acestui producator. Aparitia lui P5 Quad m-a determinat sa ma reorientez, dar cu “semne de intrebare”.
Pot doar sa-ti multumesc pentru raspunsurile tale care mi-au clarificat aceste “semne de intrebare”. Momentan astept “marachetii”(salariul :)) si apoi sa merg sa-l cumpar (poate le fac o vizita la sediu, ca tot locuiesc in Brasov).
Toata stima pentru promptitudine si profesionalism.
Eu tot nu inteleg o chestie.Cum e posibil ca un dual core sa fie foarte aproape de un quad?
acest telefon este dotat cumva cu vreun fel de protectie pt display? (gorilla glas, resistive ….etc)
SilverYang – simplu – nu toate programele stiu sa lucreze cu 4 fire de executie, caz in care castiga procesorul care opereaza cel mai bine single-thread (de exemplu un Krait dual core).
alex – din moment de producatorul nu specifica acest lucru nu cred ca P5 Quad este dotat cu Gorilla Glass.
Salut.
Urmaresc si eu reviewurile tale Monstrule si ca si altii inaintea mea, te felicit si eu. Ai realizat un review foarte bun. Ceea ce-mi lipseste mie din review (de altfel din toate reviewurile, oricine sa le fi scris)este testul GPSului. Nu cred ca, costa ceva in plus sa pui aparatul sa calculeze ruta dintr-un capat al tarii pana in celalat cu si fara suport aGPS activat.
De altfel sunt si eu pe cale sa-mi cumpar un smartphone Allview. Ma gandesc la P5 Alldro sau P5 Quad. Desigur, nu la pretul de raft, ci fara TVA. Au cei de la Allview promo pe site. Fara TVA P5 Alldro costa 645 RON, iar P5 Quad costa 886 RON. Sunt preturi inbatabile, numai trebuie decis care sa-l aleg. (chiar si asa imi v-a ustura buzunarul) Ma inclin din ce in ce mai mult spre P5 Quad, dar stiu ca si P5 Alldro ar face fata la utilizarea zilnica. Sau?
“Andrei a scris pe: 29 March, 2013 la 15:17
…
Singurul minus de pana acum ar fi sound-ul. Nu are amplificator Yamaha asa cum aveau predecesori sai, nici muzica in casti nu este reusita… ”
Conform specificatiilor de pe siteul Allview, are amplificator yamaha incorporat si P5 Quad.
Este un telefon cu specificatii de top,dar are un mare – MINUS- ma face sa nu cumpar telefonul. Daca esti pe internet cu o cartela Rds sau cu orice cartela si esti contactat pe celalalt numar cel care te va suna va sesiza ca ai telefonul inchis si treaba asta se intampla si daca vorbesti la telefon de pe o cartela cealalta este inactiva…foarte naspa. in schimb Galaxy S Duos S7562 face treaba asta si este799 ron.
Salut,
Monstrule, pe 29.03.2013 ai scris asa:
“4. Se deosebeste prin garantia scrisa in Romania, prin suportul post-achizitie (a se citi update-uri – vezi cazul lui P5 Alldro), prin faptul ca este certificat Google si nu este plin de chinezarii.”
Sunt o multime de telefoane chinezesti care primesc update post-achizitie, iar cazul lui Alldro P5 nu este chiar un exemplu bun, i-au facut un singur update si gata, acum e un telefon aproape mort, desi la un moment dat “aveau in vedere” update la Jelly Bean. La fel si Alldro P4…
Acest P5 Quad are doua minusuri mari si late:
1. nu are gorila glass
2. nu are Gemini V2, adica, exact cum spune colegu Ciprian de mai sus, daca stai pe net esti de negasit si asta nu e bine deloc!
Cel putin punctul 2 trebuia specificat in review, de fapt ar trebui testat astfel fiecare telefon dual sim.
Daca am gresit undeva imi cer scuze.
Multumesc.
Salutare.
@Monstru sau Ciprian. Telefonul are, cumva, o functie/setare care sa permita notificarea sau o redirectionare pe sim-ul activ a apelurilor primite pe sim-ul inactiv?
Multumesc anticipat.
@marcus
vezi ca pe site-ul celor de la allview gasesti modalitatea de redirectionare
@ Daniel – mai multi cititori m-au intrebat asta de-a lungul timpului. problema este ca pana in momentul de fata nu am gasit o solutie pentru a testa GPS-ul intr-un mediu identic pentru toate terminalele, care sa produca rezultate repetabile .
@ Ciprian – S Duos este un telefon mult mai slab din orice punct de vedere.
Am asteptat putin sa vad cum se comporta telefonul. In primul rand,se misca foarte bine (chiar daca are putin lag cu laucherul propriu, se rezolva cu unul de pe google play). Am avut ocazia sa umblu si pe P5 dual si se cunoaste diferenta. In aplicatii nu am avut nicio problema, conexiunea la net este foarte rapida,camera face poze bune, muzica se aude foarte bine. Textura capacului de pe spate este foarte placuta la tingere…anti alunecare si nici nu lasa urme. Ce ma deranjeaza la el? Sunt cateva lucruri…si anume butonul On/Off nu este destul de pronuntat (este prea “bagat” in carcasa), temele sunt destul de putine, dar se pot instala launchere si se rezolva, iar sitemul ruleaza aplicatii in background, fara rost. Chiar daca le inchizi, se redeschid peste cva timp. Asta e de la android, nu de la telefon. Nu e o problema mare, pt ca are 1gb ram si nici nu se cunoaste :) Bateria tine detul de mult, si nu trebuie incarcat in fiecare seara (asta depinde si de cat de mult il folosesti) Se incarca in aprox 3h.
Recomand acest teleon, pentru ca raportul calitate-pret e foarte ok. Chiar se merita. Bravo Allview! Si multumesc inca odata celor de la next lab 501!
O zi faina!
Draga Ovidiu, iti uram sa te bucuri in continuare de premiu si iti multumim pentru feed-back!
@Monstru
Din moment ce ofera Jelly Bean pe quad nu ar putea(dpdv tehnic vorbind) sa ofere un update cu JB si pe Allview P5 Alldro?
Stiu ca voi, cei de la LAb501, aveti o cale mai directa catre reprezentantii Allview( aici am in vedere raspunsul prompt a celor de la Allview la bugurile initiale postate aici la tel P5 Alldro) ati putea incerca sa scoateti un raspuns mai concret in ceea ce priveste update-ul?
De fiecare data cand un util. intreaba se da un raspuns vag.
Mersi.
Dacia – cei de la Allview pot oferi update-ul la Jelly Bean pentru P5 Alldro, ba chiar le-am sugerat asta de mai multe ori. Problema tine de numarul de oameni alocati proiectului si de ce proiecte noi lanseaza.
De exemplu, echipa a fost ocupata cu dezvoltarea lui P5 Quad. Acum se ocupa de A4All. Nu stiu cand vor prioritiza update-ul pentru P5, desi si eu mi-as dori sa il vad lansat cat de curan.
Am postat ceva azi de dimineata, vad ca n-a aparut…
Razvane – intrase in spam.
Arata-mi si mie update-ul pentru ICS la U960 te rog. Sau update-ul la JB pentru V970…sau…are sens sa mai dau exemple?
Cine ti-a spus tie ca P5 Alldro este mort? A primit un update la 3 luni de la lansare (ceea ce samsung-urile la banii aia nu primesc) si nu a zis nimeni ca nu apare si JB. Cand – asta este o alta discutie.
Cat despre minusurile mari si late, sigur gaset telefoane la 1000 RON cu gorilla glass. Eventual si quad-core. Iar la punctul 2 scuza-ma dar chiar nu prezinta interes pentru mine acei 1% din cumparatori care au sim RDS… Poti avea 300MB de net pe orice prepay amarat de la Orange (configureaza-l singur) si poti sta pe net fara nici o problema de pe sim-ul principal. De ce ai nevoie de RDS? Cine doamne iarta-ma mai foloseste RDS? Ce acoperire are RDS?
Mai pe romaneste – vrei sa coste 10 milioane si sa le faca pe toate. Din pacate nu se poate, asta este realitatea societatii de consum. Nu te opreste nimeni sa iei o alterantiva mai buna in acesti bani, ca nu este P5 Quad singurul telefon de pe piata.
Fratilor, pe sim 1 am avut net de la orange si pe sim 2 voce de cosmote. Pe sim 1 net de la orange si pe sim 2 voce de la orange. Fara nici o redirectionare , nimic setat , navigam pe net ( pe cartela de voce nu am net deloc , iar pe cartela de net nu am voce- e oprit de Orange ) si m-am sunat pe sim 2. Si mi-a sunat telefonul in ambele cazuri pe nr pe care am sunat. Cei de la Allview au facut corectia si au zis ca are Gemini2 pe el. Nu are amplificator Yamaha ( cat ajuta asta habar nu am ). Am avut telefonul de la un amic 2 zile sa ma conving de ce poate. Este foarte OK. Merge brici Asphalt 6, netul se misca rapid ( of course am schimbat launcher si am folosit Chrome browser. Se aude foarte clar dar parerea mea cam incet ( nu stiu cum as auzi in telefon daca sunt in plina strada. Nu am testat GPS. Reticenta in a-l achizitiona vine din faptul ca nu stiu cat de fiabil e in timp telefonul. Marea majoritatea a problemelor la Allview apar in partea hardware dupa 2-3 luni de la achizitionare.
Monstrule, de ce te-ai gandit fix la RDS? RDS-ul a crescut foarte mult pe partea de telefonie mobila si mai ales pe partea de internet mobil, au cea mai buna oferta la ora actuala. Eu am nevoie de mai mult de 300-400MB la un pret omenesc.
Nu cred ca trebuia sa te superi ca am scos in evidenta cele doua aspecte. Odata ce telefonul este dual sim, as fi vrut sa-l folosesc ca atare, cu orice sim doresc fara sa fiu limitat cumva… Dar cum ai spus si tu, nu ma opreste nimeni sa caut o alternativa mai buna la P5-ul pe care il detin acum :)
testat de mine gps, probleme. spune : please enable google app location acces. e prima oara cand se intampla asta la un telefon. e totul activat la gps, am net, si am mai trecut prin multe telefoane, iar acesta e singurul cu figuri
cred ca merge in service. cu toate ca mi se pare dubioasa faza rau de tot.
Salut! Vreau sa mai fac o remarca! Am vazut ca multi colegi mi-au spus ca S Duos este mult mai slab, DA aveti dreptate, este mult mai slab, dar este un telefon cu 300 ron mai ieftin si este un telefon dual sim si asta vreau de la un dual sim sa pot baga doua cartele in telefon si sa functioneze am2,chit ca stau pe net chit ca vorbesc la telefon sa pot fi contactat sa dea lumea de mine sa pot fi contactat ca moare pisica,bunica etc…si apropo daca vrei un telefon cu specificatii de S3 mai pui 3 milioane peste astia 11 mil pe care ii dai pe p5 quad si iti iei frate un LG Optimus 4X HD P880 si il rupe Allview in 2 din toate punctele de vedere, nu mai zic ca daca mai astepti 1 luna mai scade pretul cu 1-2 mil. Asa ca o remarca “Allview” este un telefon dual sim fals cu specificatii chinezesti.
@@travelman, crede-ma ca am sunat sa cer multe detalii despre acest telefon si printre care si daca dispune de Gemini2 si au raspuns scurt si la obiect P5 Quad NU dispune de aceasta functie doar redirectionare daca ai abonament… sau cei de la allview scriu doar marca lor pe telefoanele cumparate din afara si le distribuie in Romania? din cate stiti si voi sunt o multime de telefoane care sunt identice cu P5 quad ( Xolo Q800,Gionee-gn708w etc) sa fim seriosi.
Cipriane, stii care e legatura dintre tine, S Duos si functia de ‘call forwarding’ disponibila pe orice telefon?
Allview P5 Quad Album: https://plus.google.com/photos/106086735906172098221/albums/5862368371660513617
Razvane – m-am gandit la RDS pentru ca foarte putini oameni folosesc aceasta retea, in special cei din orase und eRDS a avut oferta. In rest, Orange si Vodafone sunt mult peste atat ca si oferta cat si ca acoperire.
Cipriane – ia-ti tati LG, cine te opreste? Optimus 4X HD este unul dintre telefoanele mele preferate. Doar ca in momentul aparitiei pe piata costa 2400 RON deci aberezi grav comparand un telefon care costa 1000 ROn la aparitie cu unul care se bate cu S3 si One X.
Hai sa lasam comparatiile cu O4X ca daca iti permiteai asa ceva la lansare nu te uitai la P5 Quad..Pe bune…
@Ciprian: si daca mai pui inca 300 lei peste Optimus 4X poti cumpara un nexus 4, sau daca mai pui inca 300 de lei peste nexus 4 deja iti cumperi…si asa mai departe si uite ca am ajuns la 2000RON. Nu asa se face o comparatie de calitate/pret!
Uite un mail primit de la Allview:
2013/4/2 Gabriel Cucu
Buna ziua,
Va multumim pentru interesul fata de produsele noastre,
Telefonul nu dispune de ecran Gorilla Glass
Telefonul are functia GeminiV2 – se pot efectua apeluri in momentul in care se utilizeaza datele pe telefon.
Screenshot nu se poate face fara a folosii o aplicatie de profil.
Va multumesc,
Gabriel Cucu
Echipa Visual Fan
—– Original Message —–
From: Tar Daniel
To: suport@allview.ro
Sent: Monday, April 01, 2013 1:55 PM
Subject: Informatii P5 Quad
Buna ziua,
Am citit in diferite locuri pe internet comentarii legate de P5 Quad, cum ca la acest model nu se poate face trafic de date pe un sim in timp ce se face o convorbire pe celalalt sim. Am verificat specificatiile de pe site si nu scrie sa aiba Gemini V2 care ofera posibilitatea de a receptiona apeluri pe SIM2 in timp ce se foloseste traficul de date pe SIM1 si viceversa.
Totodata unii spun ca telefonul are protectie Gorilla Glass, altii spun ca nu are. Pe site la specificatii nu apare, deci chiar nu are?
Se poate face screenshot pe P5 Quad fara instalarea a unui program dedicat?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
O zi buna in continuare!
Cu stima,
Tar Daniel
Am dat un reply sa-i intreb si de amplificatorul yamaha, care de altfel, apare specificat pe site la ei printre caracteristici!
Lamuriti-ma si pe mine!
“citez
am mai intrebat dar nu mi s-a raspuns Review by Todirica Catalin
Display
Performanta
Cost/Calitate
Durata bateriei
Buna ziua! Sunt foarte interesat daca acest telefon ARE sau NU implementata versiunea Gemini V2 (adica daca sunt in conexiune de internet pe un sim …pot fi apelat pe celalat sim…va rog sa nu-mi spuneti ca trebuie sa activez GPRS pentru aceasta ….se stie ca prin acest mod se reduce drastic viteza de accesare internet)? ARE sau NU microfon dual pentru reducerea zgomotului ambiental? Cum sa face inregisrtarea sunetului la filmarile video?…nu vad microfon on partea din spate dedicat pentru aceasta? ARE sau NU Gorilla Glass? Toate acestea nu se pot remarca in specificatiile puse la dispozitie pe site. Astept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra …si cat mai urgent. Va multumesc anticipat. Cu stima, Catalin.
Raspuns AllView :
Telefonul; nu dispune de functia Geminiv2 , camera inregistreaza FullHd 1080 p iar telefonul nu dispune de GorillaGlass . Pentru orice alta problema va rugam nu ezitati sa ne contactati . (Pus la data 05.03.2013)”
Am inteles sa nu fac comparatie cu LG Optimus 4X HD P880 dar vorbesc la ora actuala daca am 1100 Ron sa dau pe un telefon mai bine mai bine ma rup din economii si iau un P880 si nu se compara.
LG Optimus 4X HD P880 pret minim. Pe stoc!
Pret cu TVA: 1.371 RON
Livrare: 30 RON
Garantie: 24 Luni
Nu sunt de principiu daca Lg-ul s-a lansat in 2012 si e mai vechi trebuie sa fie mai prost decat multe telefoane lansate in 2013 la un pret mult mai mic decat LG la lansare.
Uite ca am primit raspuns de la Allview legat si de amplificatorul Yamaha!
Buna ziua,
Va multumesc pentru interesul manifestat fata de produsele noastre!
Modelul de telefon P5 Quad este dotat cu amplificatorul Yamaha,asa cum este descris si in specificatiile site-ului.
Va multumesc,
Gabriel Cucu
Echipa Visual Fan
—– Original Message —–
From: Tar Daniel
To: Gabriel Cucu
Sent: Wednesday, April 03, 2013 2:50 AM
Subject: Re: Informatii P5 Quad
Buna,
Mai am o nelamurire legat de P5 Quad. (doresc si eu sa-mi achizitionez un telefon de la d-voastra, dar nu ma pot decide intre p5 alldro si p5 quad)
Am citit pe next.lab501 printre comentariile aparute la reviewul telefonului P5 Quad, cum ca acesta nu dispune de amplificatorul yamaha. Afirmatie facuta de un proprietar P5 Quad. Spuneti-mi va rog si d-voastra, are sau nu are amplificatorul yamaha? La specificatii pe site-ul d-voastra apare ca este dotat cu acest amplificator, dar nu inteleg unele persoane de ce infirma acest lucru.
Multumesc anticipat pentru raspuns!
Cu stima,
Tar Daniel.
Ciprian – poate Catalin abereaza, te-ai gandit la asta?
Cat despre LG, sigur, ia-l si baga doua SIM-uri in el. A…wait…nu ai… Despre ce discutam aici? Despre un telefon dual SIM pentru cei care au nevoie de dual SIM.
A, ai pretentii de high-end? Ia doua high-end-uri atunci. Nu inetleg ce va asteptati de la telefonul asta de 1000. Sa faca minuni? Sa faca de mancare? Este un telefon oameni buni, unul cu un bun raport calitate pret. Si faptul ca se lichideaza stocuri de LG nu are nici o legatura cu asta.
Vineri 29 aprilie am ridicat acest model de la un magazin din Bucureşti.
Cu trei zile înainte am vândut SGS2.
Nu-mi pare rău deloc de alegerea făcută.
Singurul inconvenient din punctul meu de vedere este lipsa sticlei pe display.
Camera este superioară celei de pe S2. La fel și sunetul in cască. Poate puţin mai încet se aude în difuzor. Primesc apel pe sim 2 atunci când sunt pe net cu sim 1 fără nici o problemă. Display-ul este luminos în condiții de vreme însorită, cu soarele bătând direct în el (la S2 abia distingeam ceva). Bateria este destul de generoasă, poate dacă era puţin mai mare era și mai bine. Recomand acest produs celor ce doresc un smartphone dual sim de calitate.
Inca o confirmare legata de Gemini V2 de la Allview:
Buna ziua ,
Telefonul dispune de tehnologia Gemini V2 , adica puteti face trafic de date si anume pe simul de voce sa primiti apeluri . Telefonul nu dispune de Gorilla Glass insa in pachet gasiti o folie de protectie care sa va ajute sa protejati Touchscreenul telefonului . Display-ul telefonului este un display QHD-IPS . Va multumim pentru interesul manifestat fata de produsele AllView , pentru orice alta problema va rugam nu ezitati sa ne contactati .
Cu stima ,
Razvan Preda
Support Departament Clients
………………………………………..
monstru as putea sa imi comand de undeva geam gorilla glass si sa-l pun de exemplu la un p5 quad ?
Nu, dar ai folie de protectie in pachet.
Nu inteleg de ce va bateti atat capul cu Gorilla Glass – majoritatea telefoanelor de 1000 RON nu dispun de acest feature si nu am vazut pe nimeni sa sa planga…
multumesc.
Inca o intrebare, avand in vedere ca ai avut modelele P5 quad, p4 alldro, p4duo şi p5alldro, pentru care ai opta tinand cont de urmatoarele criterii:
internet, camera, durata bateriei si sa pot primi apeluri pe celalalt sim in timp ce folosesc internetul.
Si ultima intrebare , e diferenta intre calitatea pozelor facute de p5 quad si p5alldro ?
Iti multumesc anticipat.
AES, aceeași întrebare mi-am pus-o şi eu, şi cred că am făcut cea mai bună alegere cu P5Q.
Dacă nu ar fi apărut acest model aș fi luat P4Duo.
Monstrule, nu-i frumos ce zici: “chiar nu prezinta interes pentru mine acei 1% din cumparatori care au sim RDS”. Sunteti site de review-uri, sau food for the masses? :)
In rest, hai sa ne gandim un pic… Nu stiu cum e la voi in oras, dar hai sa vedem cat de rau traiesc acei provinciali si amarati “1 %”…
Deci: un P5 importat din orasul vacantelor voastre, RDS pe SIM1 si Vodafone pe SIM2. Pe SIM 1 – Internet nelimitat oriunde in oras, pe drumurile dintre orase, in celelalte orase in care te plimbi mai mult, 98% din timp ai net, neintrerupt, pe mobil, la viteze decente. Nu stai sa numeri bitii pe care ii transferi si stii ca oricand ai nevoie iti poti rapid gasi informatiile dorite online. Si asta, GRATIS. Iar cand chiar iesi undeva unde nu are RDS acoperire (sunt tot mai putine locurile acelea) iti activezi net-ul de pe Vodafone si mai consumi un miligram din cei 80 de mega pe care cu atata marinimie operatorul ti-i ofera pentru o mica taxa lunara. In rest, dupa ce trec cele 5 minute in care n-ai avut RDS, te intorci la primul sim, vorbesti practic gratis cu toti prietenii tai, umili “1%” si ei, si iti folosesti tableta sau laptopul care, ai ghicit, are si ea/el AL DOILEA sim RDS cu net gratuit si nelimitat, parte a aceluiasi abonament in care mai primesti si net acasa cu care transferi la 8-9 MBytes/s, te uiti la TV digital si vorbesti la telefon fix.
Sigur, vai, vai, la sfarsitul lunii vine plata… Si scoti din buzunar, pentru TOATE aceste servicii, exorbitanta suma de 85 lei, pe cand la Vodafone platesti cam 120-150 lei pentru privilegiul de a nu vorbi la fel de mult, a te da cu extrema grija pe net si bucurandu-te ca ai de la ei nimic altceva decat o amarata de cartela SIM si “puncte de fidelitate” cu care nu-ti poti lua nici macar un P5 mini.
Intr-adevar, fraieri si nesemnificativi acesti “1 %”…
DanC
Din cate vad cei de la VisualFan sunt atat de ocupati cu “dezvoltarea” noilor telefoane ca de fapt nici nu stiu ce telefonae vand, se contrazic intre ei.
Domnul Gabriel Cucu zice: “Telefonul are functia GeminiV2 – se pot efectua apeluri in momentul in care se utilizeaza datele pe telefon.”
Un alt nene de la aceeasi firma, raspunde unui posibil client: “Telefonul; nu dispune de functia Geminiv2”
Si ultimul domn, Razvan Preda, raspunde cuiva de mai sus: “Telefonul dispune de tehnologia Gemini V2 , adica puteti face trafic de date si anume pe simul de voce sa primiti apeluri.”
Merita sa fiu putin zeflemist, nu? :)
Si inca ceva, pe site scrie ca valoarea SAR pentru acest telefon este 0,528 W/Kg, dar pe cutie scrie 1,55W/Kg… care-i valoarea reala?
@Ciprian, nu mai compara mere cu pere! Pretul prentu acest dual-sim quad core este relativ ok. Altceva cu aceleasi specificatii si Jelly Bean nu gasesti in acest moment. Mergi la emag de exemplu, cumparar-l, daca iti place il opresti, daca nu, ai 30 de zile drept de retur. Simplu.
Razvane – nu a zis nimeni de la ei ca nu are Gemini, a aberat un cititor mai sus. E o diferenta…
Dane – eu am 300MB de la Orange cu 5 euro pe luna si de la VDF 150MB. Pe abonamentul pe care am net >2GB de la Orange nu am consumat niciodata mai mult de 500 MB. De ce mi-ar trebui un operator fantoma cand pot avea 500 MB cu fabuloasa suma de 10 Euro???
Monstrule, nu a aberat cititorul deloc, vezi primul post de jos http://allview.ro/shop/review/product/list/id/291/?p=4
Inca de pe prima pagina este specificat faptul ca aceasta tehnologie este suportata:
http://allview.ro/shop/review/product/list/id/291/?p=1
Mai mult decat atat, acest lucru depinde de producatorul chipset-ului, adica Mediatek. Orice chipset din seria MT6575, 6577 sau 6589 suporta aceasta functie…
Este incomplet, neclar, lipseste ceva… In fine, tind sa cred ca are Gemini. Astept raspunsul lor pentru valoarea SAR reala.
Salutare. Eu am P5 Alldro si e super. La pretul lui, doar bateria care ma tine o zi (mentionez ca seara am WiFi on tot timpul si imi sincronizeaza aplicatia de mail de la serviciu, plus ca se mai joaca pruncii la el). Still, nu cred ca alte smartphones tin mai mult la capitolul acesta.
In alta ordine de idei, ar fi interesant daca bateria de pe Quad e compatibila cu Alldro. Adica, daca eu as cumpara o baterie de 2100, ar merge in locul celei de 1800? Ai idee, Monstrule?
Salut Cristi,
nu se potriveste din pacate.
Monstrule, serios, sa stii ca mie imi merge foarte bine, n-am avut probleme cu ei si, la cum s-au dezvoltat in ultima vreme nu cred ca mai pot fi ignorati. Nu mai sunt de mult operator fantoma, iar motivul principal pentru care ii folosesc (si pentru care am “plecat” si cu net-ul fix de la UPC) e ca am e gratis cele 2 cartele cu net nelimitat (una pe telefon care include si voce, practic gratis si ea, cealalalta pe stick, dar evident o poti pune si in tableta). Deci nu trebuie sa mai dau nici macar cei 10 Euro de care spui, pot sa-i folosesc sa-mi iau accesorii pe ei :)
Funny enough, abonamentul la ei a fost motivul pentru care mi-am luat P5 (altfel imi luam probabil un samsung mai destept), deci, pana la urma, au mai multi de castigat din asta.
In fine, fiecare cu optiunile lui, de asta suntem asa de multi, altfel ne-am plictisi. :)
Dan
Merci mult. Ar fi fost ideal. Asa, din intamplare, de unde as putea gasi o baterie mai mare? Stii? PS: Ca si comparatie la fluiditate a meniurilor, care e diferenta dintre dual si quad la P5?
Dane – cum spui tu. Eu unul am o reticenta fata de operatorii cu numarul 3 sau 4 pentru ca intotdeauna au venit cu oferte tari si apoi au plecat in codru (vezi Zapp). Asta nu inseamna ca net-ul respectiv de la RDS nu ar fi performant, deci fiecare cu alegerea lui, nu am vrut sa sun atat de categoric precum a iesit :)
Cristi – nu stiu unde s-ar putea gasi o baterie mai mare. P5 Quad este mai fluid in meniuri deoarece ruleaza Jelly Bean care se misca oricum mai bine decat ICS.
P5 Alldro la 645 RON sau P5 Quad la 886 RON? Care sa aleg?:) Proprietarii de P5 Alldro? :)
@Tar Daniel: Eu sunt multumit de P5 Alldro. Probabil ca daca mi-as lua acum telefon, m-as gandi serios la un P5 Quad, dar asa cum stau lucrurile nu m-ar tenta sa imi fac upgrade atat de repede.
@Monstru: Perfect de acord cu exemplul Zapp. Cred ca problema lor a fost ca ei s-au situat voluntar sau nu intr-o nisa tehnologica incompatibila cu restul Romaniei (si Europei). Ma refer la tehnologia CDMA2000 in banda de 450 MHz pe care ei o foloseau inconjurati fiind de o mare de GSM-uri. Asta a dus la oferta limitata de terminale, inexistenta roaming-ului etc., ceea ce a generat iesirea lor de pe piata in mod regretabil si oarecum lamentabil (cumparati de un alt pseudo-outsider). Parerea mea e ca RDS nu e in aceeasi situatie, ei au o plaja mult mai mare de clienti (daca aduni toate serviciile pe care le ofera sunt enormi in Romania) si au inertia aceea financiara a companiilor mari care le permite sa supravietuiasca o vreme si cu pierderi in unul din domeniile pe care le ataca.
Dane, ai perfecta dreptate, RDS sunt enormi, dar pe felia GSM sunt foarte mici. Ca sa concurezi cu Vodafone sau Orange ai nevoie de infrastructura si acoperierea lor, nu de inchirierea acestora de la ei :)
In fine, nu asta este important, pentru unii dintre voi asta este o optiune si un motiv clar de achizitionare pentru un dual sim.
Salutare.
As vrea sa adresez o intrebare celor care au cumparat acest telefon si au reusit sa-l “butoneze” cat de cat.
A testat cineva GPS-ul pana acum ?
Multumesc.
Cu stima,
Marcus
@Monstru:Eu din cate vad esti pornit impotriva RDS dar te-as ruga sa nu dezinformezi cititorii.Da-mi un exemplu de inchiriere a infrastructurii Vodafone sau orange de catre RDS.Si daca RDS este un operator fantoma de ce majoritatea celor care scriu pe aici folosesc un sim de date RDS?Si banuiesc ca firma la care prestezi are conexiune de date de la operatorul fantoma sau de la UPC.Asa-i?
Folosesc internetul pe fibra e la RDS si sunt multumit de serviciile lor, nici nu incape indoiala. Eu ma refeream totusi la GSM, unde doar 3 operatori au relee in toata tara, adica Vodafone, Orange si Cosmote. Restul operatorilor inchiriaza latime de banda. Arata-mi si mie un releu RDS in Bucuresti te rog…
E dreptul tau sa le folosesti serviciile ba chiar sa fi fan RDS, asta nu inseamna ca nu pot spune despre ei ca sunt foarte mici pe partea de GSM – sunt, asta este realitatea. Ai actiuni la ei sau care este problema?
Din pacate nu am actiuni la ei dar lucrez in domeniul telecom(subcontractor).Nu pot sa-ti arat un releu in Bucuresti pentru ca lucrez in alta zona din tara dar 1.antenele RDS sunt montate pe constructii proprii,2.in toata tara in locurile greu accesibile(munti,etc) toti operatorii incluzand Vdf si Orange au colocari pe acelasi pilon si chiar nu stiu de unde ai tras concluzia ca RDS nu au relee proprii si 3.ce legatura are latimea de banda?
Nu am vazut nici o antena RDS pana acum, Orange si Vodafone am vazut destule. Or fi, nu zic nu, dar e cel putin ciudat sa nu fi vazut macar una in cel mai mare oras din tara. La ultima intrebare nu o sa ma obosesc sa raspund macar =))
Si explica-mi si mie cum poti utiliza netul mobil de la RDS in zonele albe de pe harta daca nu apeland la structura celorlalti operatori…
http://www.rcs-rds.ro/asistenta/acoperire-servicii-digi?t=mobil
Cifre date de RDS by the way, nu scoase de mine din burta…
Ma bucur ca poti sa le deosebesti intre ele.Chiar m-ai facut curios.Poti sa-mi spui si mie cum faci?Daca iti trimit poze cu antene,piloni,constructii poti sa-mi spui care e Vodafone,Cosmote,RDS sau STS(care au si ei piloni daca nu stiai)?Ma bucur ca nu te obosesti sa rapunzi…
Din punctul meu de vedere subiectul este incheiat.Vorbiti de telefon in continuare ca asta era subiectul principal.
Caut cu infrigurare recenzii despre acest telefon si comentariile despre RDS nu cred ca isi au locul chiar aici. E bine ca merge si cartela in cauza, din cate am inteles, dar va rog terminati polemica :)
Am si eu cateva intrebari despre telefon:
1. Poate fi folosit ca si hotspot wifi?
2. Cum se comuta intre cartele? Adica daca am un sim activ si vreau sa sun de pe celalalt, va trebui sa repornesc telefonul?
3. Exista vreo veste despre cand apare si varianta pe alb a telefonului?
O zi buna!
Desigur Imbacsit, in momentul in care vedem ca acoperirea lor se rezuma la “230 orase + 3G pe drumuri nationale” e clar cat de multe relee au. Dar deh, ce stiu eu…
Geo – orice smartphone Android poate fi folosit pe post de hotspot, ai functia Tethering pentru asta. Nu se comuta intre cartele, pur si simplu in momentul in care suni esti intrebat de pe ce cartela vrei sa efectuezi apelul. Cand primesti un telefon iti arata pe ce sim te suna. Evident, poti configura de pe care sim sa intrii pe net s.a.m.d. Nu am idee cand apare si varianta pe alb sincer sa fiu.
Pentru a vedea cum arata meniul dual SIM uita-te in review-urile noastre pentru P4 Alldro, P5 Alldro, etc. Am explicat acolo mai multe despre dual SIM in general.
Pana la urma merge cartela de RDS pentru trafic de date si in acelasi timp sa te sune cineva pe sim 2 ?
Aceeasi intrebare o am si eu pentru utilizatorii de RDS, ca sa lamurim problema asta.
Da, poticneli utiliza date pe un sim, iar pe celălalt sa efectuezi convorbiri in acelaşi timp; am testat încă de la început.
Azi am testat GPS-ul cu softul de la google si am rămas impresionat de fidelitate și de ușurința în utilizare a softului.
de unde imi cumpar foli la el ? fata,spate…
Monstrule si Marian, Pe P5 Alldro nu merge, nici cu RDS ca sim principal nici cu Vodafone.
Desi parca pe vechea versiune de firmware mergea, acum nu mai sunt sigur. Evident, asta e vina telefonului, n-are legatura cu reteaua. Deci “Gemini V2” e mai putin bine implementat, o avand si facilitatea asta doar 5 megapixeli ;)
Dan
Mihaitza2007: ai incercat si sa suni de pe un alt telefon spre numarul de pe sim2 in timp ce pe sim1 downloadezi un fisier mare?
Sunt curios, pentru ca daca merge inseamna ca au facut modificari sau reparat erori de software fata de modelul vechi (p5 alldro dual core). Ceea ce descrii tu merge si pe P5-ul vechi, dar nu asta era intrebarea lui Marian si a Monstrului.
Dan
Dan C…te contrazic…are un coleg P5 si are pe sim1 RDS si pe sim2 Cosmote, iar in timp ce face trafic pe sim1 primeste telefon pe sim 2. Sper sa mearga la fel si la P5 Quad daca nu, o sa returnez telefonul dupa ce o sa-l primesc.
Marian, si pe mine ma mira pentru ca stiam si eu ca merge. Dar am incercat azi in mod deliberat si, fara nici un dubiu, nu functioneaza. Crede-ma, nu aberez.
Iata cum am facut testul:
– Am pornit pe telefon un download mare (fisier de cativa GBytes). Am avut grija sa nu fie WIFI-ul activat, ca sa fie sigur ca net-ul iese prin SIM1
– Am sunat de pe un alt telefon pe numarul de pe SIM2 (Vodafone). Am primit mesajul “abonatul nu poate fi contactat”.
– am oprit imediat download-ul si am incercat din nou sa sun catre numarul de Vodafone. A mers.
– am repornit download-ul. Sunand spre SIM2, din nou, nu a mai mers.
Am repetat testul de mai multe ori, inclusiv in configuratia in care rolurile celor doua SIM-uri erau inversate (Vodafone pe date si RDS doar pe telefonie), comportamentul a fost mereu acelasi.
Roaga-l pe colegul tau sa faca un test similar. Sa fie atent la urmatoarele conditii:
– download-ul sa fie la un fisier mare si de la o adresa care merge bine, ca transferul sa se faca in mod continuu, sa nu cumva sa se incheie sau sa se intrerupa inainte de incercarea de apelare din exterior
– neaparat sa verifice ca nu cumva sa fie pornita conexiunea WIFI (altfel e posibil ca transferul sa se faca prin ea si atunci nu mai are sens testul)
Si sa ne spuna ce versiune de firmware pentru P5 Alldro are. Al meu e P5_0101_V3550.
De altfel, ii invit pe toti posesorii de P5 clasic si P5 Quad sa participe facand acest test si publicand rezultatele.
Dan
alut. sunt din ce in ce mai interesat de acest telefon, da am ceva nelamuriri, daca ma puteti ajuta
1. in legatura cu situatia de mai sus, si anume ca in timpul unui download de pe un sim sunt restrictionate apelurile catre celalalt, daca folosesc un singur sim, voda adica si descarc ceva de pe net, nu pot fi apelat pe acelasi sim in timpul downloadului?
2. acest telefon are acces la acelsi market ca si oricare alt android ” de firma”?
3. interesand si partial edificator review-ul, cu toate aste nu am vazut nimic despre capabilitatile multimedia ale telefonului. si anume calitatea si volumul in casti in cazul mp3 playerului, sau ceva despre formatele video suportate, rezolutie, subtitrare, codecuri, divx, xvid, etc.
multumesc anticipat