Review – Huawei FreeBuds Studio

Scris de: , in categoria: Gadget, Periferice, in 18 January, 2021.

Huawei FreeBuds Studio

Greu, greu incepe anul. Poate pentru ca de data asta chiar simt ca nu am avut suficienta vacanta. Si nu, nu spun vacanta in sensul de timp liber, ci mai degraba fac referire la activitate. Da, am fost la munte, dar mare parte din timp vremea a fost complet nepotrivita pentru aceasta perioada a anului, lasandu-mi senzatia unui Noiembrie tarziu. Si da, m-am odihnit, insa nu am fost pe partie, nu ne-am bucurat de troiene de zapada proaspat cazuta, peste care sa trecem cu placa, in timp ce cristalele de zapada se cuibaresc in mustata si barba.

Activitatile au fost mai degraba familiale, culinare, bahice si nu in ultimul rand ludice. Adica am petrecut timp cu familia, am incins gratarul, ne-am racorit cu o licoare sau alta si mi-am permis sa petrec mai mult timp in jocuri decat in tot anul. In scop recreational, desigur, pentru ca daca ma gandesc la testat placi video, atunci nu petrec altii atata timp in jocuri intr-o viata, cat am petrecut eu testand placi video in 2020.

Si asa cum va povesteam si in primul articol publicat anul acesta, intentionam sa ne relaxam in continuare, atat cat se poate. Cat timp nu suntem asaltati de lansari, ne permitem sa mai petrecem timp alaturi de un serial, de un joc video, facand ceva ceea ce anul trecut nu prea am avut timp, mai precis… nimic.

Incet, incet insa, isi fac aparitia si primele produse venite la teste si chiar daca suntem in continuare oficial in vacanta, nu strica sa ne mai dezmortim din cand in cand cu cate un articol, nu-i asa? Mai ales daca subiectul respectivului articol este iesit din comun, asa cum este si cazul de fata.

Despre ce este vorba? Despre primul headset wireless over-ear cu active noise canceling de la Huawei, mai precis Huawei FreeBuds Studio, gandite pentru a concura cu modelele similare de la Sony sau Bose. Fata de acestea, Huawei FreeBuds Studio au avantajul pretului, fiind comercializate pentru 299 Euro. Pe de alta parte, Huawei promit sa ofere toate functiile pe care le regasim pe modelele mai costisitoare, poate chiar si functii extra.