lab501.ro

BCON – The Gaming Wearable

Scris de: , in categoria: Periferice, in 8 October, 2019.

BCON

 
Asa cum va povesteam intr-un review anterior, toata lumea tech intra in fibrilatie in momentul in care aude cuvantul gaming. Gaming, gaming, gaming, asta auzim din toate directiile, de la producatori cu traditie si pana la nume care nu aveau nici o legatura cu acest segment de piata pana de curand. Si intr-un fel, acest lucru este lesne de inteles, in momentul in care discutam despre o industrie de zeci de miliarde de dolari, care continua sa creasca.

Totusi, exista brand-uri care faceau asta cu zeci de ani in urma, exista brand-uri binecunoscute in alte domenii care s-au alaturat recent fenomenului si exista si acea categorie de brand-uri noi, care incearca sa aduca ceva in plus. Uneori cu succes, alteori mai putin, piata este plina de initiative care au ca tinta gamerii si in unele cazuri chiar este vorba despre lucruri utile.

Facand o paralela, in urma cu 3-4 ani, producatorii de smartphone-uri au avut o reactie similara fata de conceptul de wearables… tehnologie pe care o purtam ca pe orice alt accesoriu. Intr-un fel si asta este un lucru usor de inteles. In fond, cultura sci-fi este plina de astfel de referinte inca din anii ’60, iar in zilele noastre tehnologia chiar a ajuns atat de departe incat sa permita asa ceva.

Smartphone-ul cred ca a fost primul exemplu in acest sens, urmandu-i ceasuri inteligente si tot felul de accesorii care incearca sa ne faca viata mai usoara sau mai eleganta intr-un fel sau altul. Dar, la fel ca si in cazul gaming-ului, si conceptul de wearable a devenit la un moment dat un trend, un “must have” pentru portofoliul majoritatii companiilor din domeniu.

Prin urmare, in momentul in care vedem un produs care are ambele cuvinte in denumire, in acest caz BCON – The Gaming Wearable, prima reactie este sa ne dam ochii peste cap si sa ne gandim – ce gaselnita de marketing au mai inventat si oamenii astia.

De aceasta data insa, lucrurile stau putin altfel. Pentru ca brand-ul fondat de Peter Stein si Carsten Van Husen in urma cu doi ani chiar incearca sa ofere ceva in plus intr-o nisa mult prea putin abordata de producatori. Desigur, BCON este in primul rand un periferic dedicat gamerilor, asta este adevarat. Si este de asemenea un wearable, la fel de adevarat. Insa ceea ce incearca sa faca acest produs, poate ajuta mult mai mult decat obtinerea unui numar mai ridicat de frag-uri intr-un joc.

 

Comentarii

Lasa-ne un comentariu: