Antec Mobile Products SP1 & PowerUp 6000 – Review

Scris de: , in categoria: Gadget, in 8 February, 2013.

Stiu, stiu, nu este chiar genul de articol pe care v-ati fi asteptat sa il vedeti scris de mine. Si sincer sa fiu, nici nu este genul de articol pe care l-as fi scris eu in mod normal, pentru ca nu imi place sa testez dispozitive a caror performanta nu poate fi rezumata in cifre si masuratori.

Cu toate acestea, scopul NEXT-ului a fost tocmai acela de a discuta despre alte dispozitive utile in afara de ceea ce intra in interiorul unui PC. Si fie vorba intre noi, intr-o lume in care fiecare dintre noi are cel putin un telefon mobil, sau tableta, mp3 player, camera video s.a.m.d, dispozitivele de genul SP1 sau PowerUp 6000 devin din ce in ce mai utile. Desigur, o sa va ganditi, la ce am nevoie de un acumulator extern, in conditiile in care Note 2 are un acumulator de 3000 mAh.

Nimic mai adevarat, dar inchipuiti-va urmatorul scenariu – esti pe partie de dimineata pana seara, cu GPS-ul pornit pe telefon pentru ca vrei sa inregistrezi tura cu Alpine Replay, afara sunt -10 grade, si dupa 2 dupa-amiaza te trezesti ca mai ai doar 30% baterie. Un moment bun sa pui telefonul la incarcat, conectand-ul la PowerUp 6000, nu-i asa? Un alt scenariu – zburati 11 ore din Frankfurt in Bangkok, nu aveti somn si vreti sa urmariti serialul preferat pe tableta. Nu prea multe tablete au o autonomie de 11 ore (redare video HD), nu-i asa? Ei bine, PowerUp 6000 va sigura exact autonomia de care aveti nevoie.

Despre utilitatea lui AMP SP1 nu cred ca mai trebuie sa amintesc, nu? Un sistem de sunet compact, cu o autonomie buna si care reda fidel muzica de pe telefon sau iPod este intotdeauna binevenit, indiferent de situatie. Per total nu pot decat sa ma declar multumit de initiativa Antec Mobile Products. Cei de la Antec au sesizat o oportunitate binevenita de a fructifica si alte tipuri de produse in afara de carcase si surse, iar SP1 si PowerUp 6000 sunt doua exemple foarte potrivite pentru a ilustra acest lucru. Eu personal apreciez acest tip de produse si sincer sa fiu nu pot decat sa astept cu interes un PowerUp 6000 cu incarcare solara! A…. si poate preturi ceva mai accesibile….

SP1-05