ZTE Grand X In – Review

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 16 January, 2013.

ZTE Grand X In

Dupa ce Matei v-a delectat cu primul articol pe LAB pe anul acesta, a venit randul meu sa va ofer primul articol pe NEXT. Si nu este o sarcina chiar usoara, tinand cont de premiera absoluta pe care a realizat-o Tudor cu Google Nexus 4, adica ultimul articol NEXT din anul 2012. Ei bine, pentru a nu fi mai prejos, va voi povesti si eu in premiera (chiar mondiala cred) despre un telefon interesant, dar nu un high-end, ci un mainstream dotat cu chipset Intel.

Dupa articolul Orange San Diego in care am prezentat platforma Intel Medfield, foarte multe voci s-au aratat interesate de prospectul unui telefon bazat pe respectiva platforma pentru un pret din categoria mainstream. Au trecut mai bine de sase luni de la publicarea acelui review, si in sfarsit putem sa discutam despre un telefon Intel care se va comercializa in Romania pe cai oficiale.

Onoarea ii revine lui ZTE Grand X In, care este importat si comercializat pe teritoriul tarii noastre de catre Cosmote. Fata de Orange San Diego, care respecta intru totul design-ul Intel, ZTE a reusit sa isi puna amprenta pe telefon. Constructia si aspectul sunt caracteristice producatorului chinez insa hardware-ul dinauntru este neschimbat: acelasi SoC Intel Atom Z2460, 1GB de memorie RAM si senzorul camerei foto de 8MP.

A venit momentul sa vedem cum se descurca Z2460 dupa inca sase luni si daca are loc in segmentul mainstream, din ce in ce mai schimbat. Acesta reprezinta un singur factor in ecuatie insa. Cat timp design-ul si constructia au fost regandite de ZTE, ramane de vazut daca acestea se ridica la inaltimea hardware-ului. Haideti sa purcedem, asadar, ca sa vedem daca avem in sfarsit la noi in tara un smartphone Intel Medfield care merita cumparat.

K5__8550

58 comentarii la: ZTE Grand X In – Review

Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174