Review – OnePlus 3

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 28 July, 2016.

OnePlus 3

Cu doi ani in urma vedea lumina zilei primul review in limba romana pentru OnePlus One, unul dintre smartphone-urile care promiteau sa schimbe regulile jocului, oferind performanta de top pentru un pret accesibil. Spre deosebire de brand-urile “cunoscute”, care si-au ajustat strategia in functie de exemplul oferit de Apple sau Samsung, “rezistenta” alcatuita din brand-uri precum Xiaomi, Oppo sau OnePlus a abordat o cu totul alta cale de a atrage consumatorii, oferind produse premium, perfectionate in detaliu, pentru un pret semnificativ mai mic decat cel practicat de producatorii “traditionali”.

Strategia a functionat de minune in cazul celor de la Xiaomi, de exemplu, acestia acaparand o cota importanta de piata in China, concomitent cu extinderea canalului de distributie si in alte zone ale lumii. OnePlus One, pe de alta parte, nu a inregistrat vanzari uriase (aproximativ 2 milioane de unitati comercializate in total) datorita lipsei unui canal international de distributie, sistemului de invitatii s.a.m.d. Totusi, in ciuda acestor probleme, sau poate in parte si datorita lor, OnePlus au capatat un statut de cult dupa lansarea primului model, disponibilitatea scazuta tranformand-ul intr-o exclusivitate.

Acest aspect a contribuit din plin la imaginea companiei, astfel incat in momentul lansarii celui de-al doilea terminal (OnePlus 2) in China s-au vandut 30000 de unitati in 64 de secunde. Odata cu lansarea lui OnePlus 2, cei de la OnePlus au renuntat atat la Cyanogen cat si la sistemul de invitatii, dar reteaua de distributie internationala inca nu era complet functionala, astfel incat am renuntat la ideea de a-l testa. In fond, degeaba discutam despre telefoane interesante si accesibile daca la noi se comercializeaza la suprapret pe canale gri sau se adauga 20% TVA in momentul intrarii in tara.

Ei bine, problema distributiei a fost rezolvata in cazul lui OnePlus 3, prin stabilirea unei prezente in Uniunea Europeana (cel mai probabil Olanda). Asta inseamna ca in momentul in care intrati pe site-ul OnePlus, locatia voastra va fi detectata, pretul va fi setat in Euro (399 Euro mai precis) iar telefonul va ajunge in posesia voastra prin DHL, in ~ doua saptamani, cu transport gratuit si fara alte taxe. Da, ati citit bine, puteti comanda telefonul de pe site-ul producatorului pentru ~1795 RON iar acesta va fi livrat acasa prin curier.

Cum este posibila aceasta magie? Pai este destul de simplu – telefonul este importat de catre producator in Uniunea Europeana, este dotat cu CE marking (Conformité Européene), prin urmare il puteti achizitiona la pretul de pe site, transportul fiind gratuit. Daca doriti sa primiti telefonul mai repede (6-7 zile), achitati o taxa de 16 Euro, iar daca doriti o carcasa de protectie mai scoateti din buzunar inca 19 Euro. In aceasta situatie, de exemplu, veti plati 1955 RON, adica nici mai mult nici mai putin decat valoarea produselor in Euro. Mai mult decat atat, daca nu va place telefonul il puteti returna gratuit in 15 zile, iar daca aveti probleme si trebuie sa il trimiteti in garantie acest lucru se realizeaza la fel de simplu, prin curier, gratuit.

In aceste conditii, datele problemei se schimba radical fata de lansarea lui OnePlus One sau OnePlus 2, prin urmare nu puteam rata ocazia de a va prezenta noul OnePlus, proaspat lansat la mijlocul lunii Iunie. Haideti sa vedem cum arata un smartphone de ~1800 RON care se ia la tranta cu varfurile de gama de doua ori mai scumpe.

17 comentarii la: Review – OnePlus 3

Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174 Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174
    Warning: call_user_func() expects parameter 1 to be a valid callback, function 'twentytwelve_comment' not found or invalid function name in /srv/www/lab/public_html/next/wp-includes/class-walker-comment.php on line 174