Antec Pulse – Bluetooth Headset Review

Scris de: , in categoria: Gadget, in 20 January, 2014.

In cazul unui headset sunt destul de putine testele pe care le pot rula si chiar si asa, acestea sunt cat se poate de subiective. Fiind vorba despre un headset care nu e dedicat gaming-ului, nu am pus mare accent pe redarea efectelor de spatialitate sau de mediu inconjurator, cu toate ca in NFS, CS:GO si WoT redarea acestora s-a facut cat se poate de bine. Astfel, am testat cateva scenarii uzuale, cum ar fi auditia de muzica si evident filme. Am folosit o secventa dintr-un film 1080p, precum si cateva melodii din genuri diferite (clasica, rock, jazz) in format FLAC. Am rulat testele folosind atat conexiunea Bluetooth cat si cablul audio oferit de Antec pe un iPhone 5, doua MacBook Pro-uri (editie 2009 si 2013) si PC (conectat la placa audio Xonar D2, evident doar pe fir).

Rezultatele testelor sunt apropiate ca fidelitate atunci cand utilizam acelasi mod de auditie (pe fir sau wireless), insa exista si o diferenta destul de importanta. Atunci cand utilizam conexiunea Bluetooth, indiferent de device exista un zgomot de fond sesizabil. Atunci cand porneste filmul sau melodia zgomotul nu mai e perceptibil, iar calitatea redarii sunetului este buna. Acelasi lucru este valabil si in cazul conectarii headset-ului prin cablul audio, cu mentiunea ca nu exista niciun zgomot de fond. In momentul in care pornim o melodie sau un film, calitatea redarii este comparabila indiferent daca folosim cablul audio sau Bluetooth.

Volumul sonor de care este capabil headset-ul e indeajuns de mare pentru a fi deranjant atunci cand e setat la maxim. Chiar daca cei de la Antec nu au folosit pentru casti cupe care sa acopere intreaga ureche, izolarea fonica este chiar buna iar presiunea exercitata asupra urechilor nu este prea mare pentru a deveni inconfortabile. Am utilizat castile in jur de 3 ore timp de 3 zile pana sa reusesc sa le descarc, deci pot spune ca autonomia specificata de cei de la Antec de maxim 8 ore este exacta.

Am utilizat headset-ul si pentru apeluri dar in acest caz nu am nimic deosebit de mentionat. Interlocutorul se aude bine iar la randul lui si el m-a auzit bine pe bine insa, pe parcursul testului meu era liniste in jur. Pe strada sau intr-o zona cu zgomot de fond puternic sunt convins ca rezultatele nu ar mai fi la fel de bune. Pe de alta parte, acelasi lucru este valabil pentru orice smartphone deci nu as putea spune ca e un punct slab pentru headset.

Nu am reusit sa gasesc Antec Pulse la niciun magazin online de la noi din tara, insa am observat ca pe Amazon se vinde cu $150 USD, ceea ce ar inseamna in jur de 650 de lei daca ar fi adus si la noi in tara pe canale oficiale. Este un pret destul de mare, insa daca ne uitam rapid pe orice magazin online de la noi vom vedea ca headset-urile Bluetooth, cu microfon, aspect placut (finisaje premium) si cu o calitate buna a sunetului redat, nu sunt nici doarte multe si nici foarte accesibile.

In concluzie, Antec Pulse este un headset care ofera o calitate buna a sunetului, are o autonomie care asigura cel putin o zi de auditie wireless si, aspect la fel de important, sunt foarte comod de purtat o perioada mai mare de timp.

antec-pulse-20