Review – 1MORE Dual Driver BT ANC In-Ear Headphones E1004BA

Scris de: , in categoria: Featured, Periferice, in 24 January, 2019.

Am testat castile ascultand melodii in format FLAC, MP3 128 Kbps si pe YouTube. Am ascultat Pink Floyd – Wish you were here, Rammstein – Ich tu dir weh, Parazitii – Probleme de mandibula, Prodigy – Molotov Bitch, Dimmu Borgir – Mourning Palace si Johann Strauss – Wiener Waltz. Apoi am ascultat o serie de sample-uri – sunete cu frecvente de la 10 Hz la 22KHz, sweep-uri pe intreaga plaja de frecventa, teste de spatialitate, s.a.m.d. Am folosit pentru teste trei telefoane, mai precis Allview X2 Xtreme, Huawei Mate 9 si Samsung Galaxy Note 9.

Fiind in proprtie de 90% identic cu modelul anterior, 1MORE Dual Driver BT ANC ofera acelasi nivel de ergonomie si confort in utilizare, banda din jurul gatului fiind foarte usoara, iar butoanele de comanda pozitionate intuitiv, headset-ul fiind usor de controlat cu o singura mana. Si la capitolul auditie se pastreaza mare parte din calitatile modelului echipat cu 3 driveri. Astfel, volumul nu este foarte ridicat, insa materialul audio este redat fidel, liniar, senzatia finala fiind una de echilibru aproape perfect intre inalte, medii si joase.

Daca exista diferente de profunzime datorita lipsei celui de-al treilea driver, acestea sunt foarte fine si pot fi sesizate doar la capitolul sound stage, de catre audiofilii pasionati. Pe de alta parte, diferenta data de ANC este notabila, majoritatea sunetelor din mediul ambient fiind eliminate aproape complet. O imbunatatire majora putem la capitolul convorbiri. Pe de o parte, 1MORE Dual Driver BT ANC ofera o redare mai buna a vocii interlocutorului, datorita functiei Voice Enhancement, care amplifica sunetele din gama +/-10000Hz in timpul convorbirilor.

Pe de alta parte, interlocutorii ne vor auzi de asemenea mai bine, datorita functiei ENC, zgomotul ambiental preluat de microfonul nostru fiind redus semnificativ. Per total, daca va intereseaza in principal un headset wireless BT dedicat audiofililor, atunci 1MORE Triple Driver BT poate fi o alegere mai buna. Totusi, daca faceti parte din categoria celor care calatoresc mult si au nevoie de un headset BT echipat cu o solutie ANC de calitate, atunci 1MORE Dual Driver BT ANC poate fi o solutie optima, mai ales in conditiile in care il putem utiliza si in mod wired acolo unde conexiunile fara fir nu sunt permise sau posibile.