lab501.ro

Acer Predator 21 X Review – The destroyer of worlds

Scris de: , in categoria: Featured, Notebook, in 31 January, 2017.

Teste CPU

 
Dupa socul initial produs de dimensiunile si aspectul lui Acer Predator 21 X, rezultatele testelor nu mai au cum sa ne impresioneze. In fond, am mai testat odata Core i7 7820HK in Predator 17X si rezultatele sunt, evident, identice. Performanta este la inaltime, Predator 21 X putand fi utilizat fara probleme pentru orice aplicatie, de la randari 3D la editare de material video 4K. Cu toate acestea, nu pot sa nu ma gandesc, tinand cont de dimensiuni si de pret, cum ar fi aratat o versiune “Clevo style”, dotata cu un Core i7 7700K tactat la 4.5GHz…

 
CPU-01

CPU-02

CPU-03

CPU-04

Comentarii

6 comentarii la: Acer Predator 21 X Review – The destroyer of worlds

  1. Cristian a scris pe:

    >21″ inch IPS LCD, 2560×1080, 120Hz, curbat
    >laptop.

    Does not compute.

  2. Marius a scris pe:

    Da…e mare, da…e scump și totuși nimeni nu cred ca este supărat de existența lui, ba…din contră :)!
    Un review excelent, băieți !

  3. Sidd a scris pe:

    “Masturbare tehnologica”

  4. Klau a scris pe:

    Mi-a placut introducerea.

    Ca rezident in Taiwan, pot sa zic ca Asus este (mult) mai popular decat Acer aici. Nu stiu care este motivul dar nu prea am vazut Acer si cand am vazut, este la preturi mult mai mici decat in Europa.

    Adevarul este ca laptopurile de gaming sunt mainstream aici. ASUS ROG se gaseste aproape in fiecare magazin de hardware, la noi, ar fi un produs de nisa. Poate noi, in Europa, nu ii vedem rostul (mai ales pentru ca punem accent pe desktopuri) dar in Asia, mai ales in Asia de SE, pot sa zic ca laptopurile de gaming sunt EXTREM de populare si foarte putini folosesc desktop.

    Deasemenea, asa zisul “disposable income” este mult mai mare incat o jucarie de genul acesta nu este tocmai de lux. Cel putin in Taiwan, produsele high-end sunt mult mai bine vandute decat produsele low end, cu accent pe Apple, Sony si Asus.

    Produsul acesta are sens pe piata asiatica. Nu stiu daca are sens oriunde altundeva. Piata aici se comporta destul de diferit si orice este nou, interesant si mai ales, unic, se vinde. Nu prea se pune acces pe raportul calitate pret cat se pune acces pe “novelty”. Prin urmare, cand cineva lanseaza o bestie ca aceasta, prin simplul fapt ca nu mai exista nimic similar, se vinde. In Romania, primul gand ar fi ca este overkill, ca raportul calitate / pret este prost, ca investitia necesara ar putea sa construiasca un desktop gaming PC mult mai bun.

    Poate, dar asta este in Romania. In Asia, inovatia vine pe primul loc, brand-ul pe al doilea iar considerentele legate de pret, dupa. Prin urmare …

    NU este un produs de lux, este un produs de nisa.
    NU este exclusivist, este exclusivist in Romania sau in Europa de SE.
    Este pozitionat destul de inteligent prin simplul fapt ca piata reactioneaza diferit.

    Nu am scris asta ca sa judec articolul (este foarte bun) insa pentru ca produsul a fost judecat prin niste filtre nu tocmai precise pentru Asia si pentru mentalitatea din Asia.

  5. Monstru Post author a scris pe:

    Asus este unul dintre cele mai populare brand-uri taiwaneze, alaturi de HTC, adevarate “hero products” pentru ei. Sunt de acord cu ceea ce ai spus, mai putin partea de semantica. Este un produs de lux datorita pretului pe care il are raportat la toate celelalte produse de acest gen. Si este un produs exclusivist deoarece s-au produs cu siguranta foarte putine bucati.

    Ca in Asia exista o sansa sa fie si cumparat asta este corect, doar ca eu scriu pentru romani. Oricum, piata asiatica este complet diferita, asta asa este

  6. kwisatz haderach a scris pe:

    Si eu care credeam ca mai sus de Eurocom nu se pot concepe laptop-uri… M-am inselat. 21x e “one of a kind”. Singurul aspect care m-ar face sa-l cumpar e acel numpad cu doua feţe.

Lasa-ne un comentariu: