Review – Huawei Mate 10 Lite

Scris de: , in categoria: Featured, Smartphone, in 24 April, 2018.

Huawei Mate 10 Lite

Asa cum va povesteam si in alte articole, in ultimii ani am redus cantitatea de review-uri dedicate smartphone-urilor, rezumandu-ne la cateva modele care chiar conteaza pe an. In spatele acestei decizii au stat mai multi factori, incepand cu reducerea numarului de jucatori cu adevarat importanti de pe piata si continuand cu strategiile abordate de acestia in segmentul high-end. Un alt rol important l-au jucat cititorii, acestia alegand in ultimii ani telefonul in functie de preferinta personala legata de brand si mai putin in functie de caracteristici tehnice.

De fapt, daca stam sa analizam cu atentie situatia, vom observa ca in linii mari, caracteristicile tehnice sunt similare intre modelele de varf, in cazul marilor producatori, prin urmare devine din ce in ce mai greu sa decidem in functie de acest aspect, factorii decisivi fiind forma si interfata cu utilizatorul. Desigur, faptul ca high-end-urile incep sa semene intre ele nu este neaparat un lucru rau. In fond, exista cateva moduri de a construi un telefon de top, cateva chipset-uri high-end si o mana de senzori de camera pe care ii poti folosi, prin urmare, in final varful tau de gama va fi o combinatie intre acestea.

Si nu cred ca posesorii de S9 sau posesorii de Mate 10 Pro se pot plange de lipsa performantei, din orice punct de vedere. Din acest motiv, simt ca rolul nostru ca review-eri este limitat in momentul in care discutam despre telefoane high-end. Cu toate acestea, exista un segment care primeste mai putina atentie din partea site-urilor de profil, dar care este mult mai important pentru cititori. Ma refer aici la segmentul mainstream, unde raportul dotari / pret inca are o importanta ridicata.

Motiv pentru care va povesteam nu cu mult timp in urma despre Galaxy A8 2018, iar astazi continuam seria dedicata smartphone-urilor accesibile, cu un model raspandit atat in ofertele operatorilor cat si ale e-tailer-ilor, pe numele sau Huawei Mate 10 Lite.